Skip to main content

Tijd voor wat positiefs.

• 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

BZwart
  • is een Master Poster
  • 20 reacties

Ik lees zoveel negatieve berichten rondom glasvezel aansluitingen en dit mogelijk potentiële nieuwe klanten afschrikt dat ik dit keer een positieve ervaring wilde delen.

Ik woon in het Delta verzorgingsgebied en heb vorig jaar een glasvezel aansluiting bij Odido besteld.
Eind november een bericht ontvangen om een afspraak te maken voor het blazen van de glasvezel en monteren van de aanluiting binnen. Gebeld en een afspraak gemaakt voor ongeveer 2 weken later.
Onderaannemer van Delta “Circet’ kwam keurig op de afgesproken tijd, keurig gewerkt, alles aangesloten en getest. Omdat er dan geen tegels uit het garagepad hoefde te worden gelicht kwamen ze zelf met het voorstel de kabel aan de voorzijde van het huis binnen te brengen en via de kruipruimte door te trekken naar de meterkast 👍

Daarna van Odido een bericht ontvangen om een afspraak te maken met Guidion. Zij konden tot mijn verrassing een week later al komen. Ook de monteur van Guidion kwam keurig op de afgesproken tijd, alles aangesloten helaas was de patch niet in orde, door de monteur allemaal doorgeven en de volgende dag werkte alles. Nu 3 maanden later nog steeds een zeer tevreden gebruiker.

Uitgelichte reactie

14 maart 2025

Hi ​@BZwart, wat superfijn om jouw positieve ervaring te lezen! 😊

Fijn om te horen dat zowel Circet als Guidion alles netjes en vakkundig hebben afgehandeld. Zo zie je maar dat een glasvezelaansluiting ook gewoon soepel kan verlopen! Dit is niet altijd het geval zoals de verhalen luiden, uiteraard gaat het bij heel veel klanten wel soepel. Geniet van je snelle verbinding! 🚀🎉 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13340 reacties
  • 14 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hi ​@BZwart, wat superfijn om jouw positieve ervaring te lezen! 😊

Fijn om te horen dat zowel Circet als Guidion alles netjes en vakkundig hebben afgehandeld. Zo zie je maar dat een glasvezelaansluiting ook gewoon soepel kan verlopen! Dit is niet altijd het geval zoals de verhalen luiden, uiteraard gaat het bij heel veel klanten wel soepel. Geniet van je snelle verbinding! 🚀🎉 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen