-Thuis verlengen

  • 7 October 2023
  • 26 reacties
  • 831 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb al een paar jaar een compleet abo voor glasvezel internet, TV box en vaste telefoon, en kan nergens vinden hoe ik dit zou kunnen verlengen, met wijzigingen. Ik kan alleen een aanbod krijgen hoe ik als nieuwe klant iets kan bestellen, en dan kom ik voordeliger uit dan wat ik nu betaal, zelfs al heb ik nu een lagere snelheid. Als je dan op de aanvraag pagina onderaan aangeeft dat je al klant bent, dan wordt je verwezen naar ‘Mijn Odido’ en als je daar inlogt, dan krijg je UITSLUITEND informatie over mobiel, met alle aanbiedingen, er is daar niets te vinden over internet/TV en vaste lijn. Hoe kom ik op de internet- abo pagina?

Een link is handig, maar graag ook een omschrijving hoe ik (later, een volgende keer...) op de betreffende pagina kan komen . Ik wil NIET bellen, maar gewoon alle opties voor mij op mijn scherm zien.

Dank voor een oplossing, want dit is altijd een puinhoop geweest bij t-mobile, en had gehoopt dat het nu wat klantvriendelijke zou worden, maar dat heb ik nog niet kunnen constateren!

PS; ik had dir vanmorgen al geschreven, en wilde plaatsen, maar er gebeurt niets als ik op “Plaats” druk.

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @naalroc, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb beide abonnementen erbij gepakt en zag dat de initialen niet goed stonden en je nog een oud Tele2 account had. Ik heb dit goed gezet en je abonnementen losgekoppeld. Kan je nu inloggen met het gewenste e-mailadres en je abonnementen opnieuw koppelen aan dat account? Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Bekijk origineel

26 reacties

@eric kan wel verlengen zij de klantenservice maar zou niet langer dan een maand vooraf doen 

om dat ze dan ook geen andere dingen technisch kunnen aanpassen via de klantenservice 

 

Reageer