thuis internet contract verlengen

  • 13 March 2024
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Goedemiddag 

Op 17-2 heb ik mijn thuis internet abonnement laten verlengen en werd gezegd dat ik nieuwe modem zal ontvangen... maar elke keer dat ik bestelling wil volgen krijg ik opes er ging iets mis..!!! En ben zelfs bij odiddo winkel geweest en ze gingen meteen mijn gegevens opzoeken en proberen om erachter komen over bestelling en ging niet meer verder laden ....!! Medewerker vond het ook zo appart en zei er is iets mis neem weer contact met ze op .... probleem is dat wacht tijd echt meer dan 20+ min is soms maar half uur wordt automatisch opgehangen wegens drukte (( probeer later nog een keer ))

 

Graag meer informatie / hulp 

 Alvast bedankt 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hoi @Qalooby, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op 17-02 inderdaad een contract verlenging heeft plaatsgevonden. Deze is ook goed doorgekomen en is al van start gegaan. Echter zie ik dat er geen nieuw modem opgestuurd is. Ik zie dat het gaat om een DSL verbinding, ik kan je een T-54 opsturen als je dat zou willen. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Qalooby, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op 17-02 inderdaad een contract verlenging heeft plaatsgevonden. Deze is ook goed doorgekomen en is al van start gegaan. Echter zie ik dat er geen nieuw modem opgestuurd is. Ik zie dat het gaat om een DSL verbinding, ik kan je een T-54 opsturen als je dat zou willen. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Hoi @Qalooby, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op 17-02 inderdaad een contract verlenging heeft plaatsgevonden. Deze is ook goed doorgekomen en is al van start gegaan. Echter zie ik dat er geen nieuw modem opgestuurd is. Ik zie dat het gaat om een DSL verbinding, ik kan je een T-54 opsturen als je dat zou willen. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

 

Hallo 

Bedankt voor u reactie 

 

Heel graag a.u.b 

En bedankt voor u hulp en tijd 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het allemaal voor je in gang gezet @Qalooby! Je ontvangt zo dadelijk een bericht waar alle details in staan. Zodra het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Ik heb het allemaal voor je in gang gezet @Qalooby! Je ontvangt zo dadelijk een bericht waar alle details in staan. Zodra het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Top 

 

Heel erg bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank @Qalooby, als ik verder nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel! Voor nu een fijne avond. 

Geen dank @Qalooby, als ik verder nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel! Voor nu een fijne avond. 

Heel erg bedankt modem ontvangen en zeer tevreden 

 

⚘️👍😁

 

Wens u nog gezonde werk uren 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is heel fijn om te horen @Qalooby, nog een prettige middag! 

Reageer