Test 1,2,3

  • 27 January 2024
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 4

Beste Odido, 

Na het repareren van een kruising in mijn lijn is er nooit meer een end-to-end test gedaan. In afwachting van Guidion heb ik de ONT al binnen. Kunnen jullie de ONT pingen om de lijn te testen? Indien mogelijk zet ik 'm op een afgesproken tijdstip even aan.

Vriendelijke groet,

Paul 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Super om te lezen dat je de ONT al binnen hebt! @paul1966 

Ik wil dit met alle liefde voor je doen, maar dat kan niet via dit platform. De Guidion monteur gaat dit sowieso testen bij de installatie van het nieuwe ONT.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Super om te lezen dat je de ONT al binnen hebt! @paul1966 

Ik wil dit met alle liefde voor je doen, maar dat kan niet via dit platform. De Guidion monteur gaat dit sowieso testen bij de installatie van het nieuwe ONT.

Reputatie 4

Hi @Teresa van Odido ,

Ik vrees dat de testfaciliteiten van de Guidion beperkt zijn tot het uitlezen van de ONT, we gaan het meemaken.
Ik sprak overigens de buurman met wie mijn lijn gekruist was. In december was er licht op zijn lijn maar zijn kabel is nog niet opgeleverd…. vreemd hoor….

Vriendelijke groet,
Paul

 

Reputatie 4

Hi @Teresa van Odido ,

De Guidion monteur is gisteren langs geweest en kon natuurlijk niets testen, daar heeft hij geen apparatuur voor. Hij kon alleen maar constateren dat de lijn niet in orde was. Het beruchte LOS lampje bleef rood knipperen.
Ik verontschuldigde mij dat ik hem voor niets had laten komen en met een blikje cola ging hij na 10 minuten weer naar de volgende klant.

Met vriendelijke groeten,
Paul

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @paul1966, ik heb het meteen nagekeken! De monteur heeft dit doorgezet naar de technische dienst en zij hebben dit inmiddels al doorgezet naar de externe netwerkbeheerder. Er wordt zo snel mogelijk een afspraak met je gemaakt. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer