Super om te lezen dat je de ONT al binnen hebt! @paul1966
Ik wil dit met alle liefde voor je doen, maar dat kan niet via dit platform. De Guidion monteur gaat dit sowieso testen bij de installatie van het nieuwe ONT.
Hi @Teresa van Odido ,
Ik vrees dat de testfaciliteiten van de Guidion beperkt zijn tot het uitlezen van de ONT, we gaan het meemaken.
Ik sprak overigens de buurman met wie mijn lijn gekruist was. In december was er licht op zijn lijn maar zijn kabel is nog niet opgeleverd…. vreemd hoor….
Vriendelijke groet,
Paul
Hi @Teresa van Odido ,
De Guidion monteur is gisteren langs geweest en kon natuurlijk niets testen, daar heeft hij geen apparatuur voor. Hij kon alleen maar constateren dat de lijn niet in orde was. Het beruchte LOS lampje bleef rood knipperen.
Ik verontschuldigde mij dat ik hem voor niets had laten komen en met een blikje cola ging hij na 10 minuten weer naar de volgende klant.
Met vriendelijke groeten,
Paul
Hoi @paul1966, ik heb het meteen nagekeken! De monteur heeft dit doorgezet naar de technische dienst en zij hebben dit inmiddels al doorgezet naar de externe netwerkbeheerder. Er wordt zo snel mogelijk een afspraak met je gemaakt. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana