Skip to main content

Wegens beëindigen van abonnement (per 31 augustus was dat) heb ik gewacht op een mail om apparatuur terug te sturen, maar helaas niks ontvangen. N.a.v. diverse topics dus alles netjes in doos gepakt en vorige week zaterdag 23 september de apparatuur teruggestuurd met DHL naar Odido toe.

Ik zag in de app van DHL dat de zending op 28 september om 14.00 uur bezorgt is, maar met verbazing zit ik net de mail te lezen van Odido dat ze nog niks van me hebben ontvangen

We hebben de apparatuur nog niet ontvangen

Hallo Arjan,

We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet ontvangen. We brengen daarom kosten in rekening voor de apparatuur.

De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 180,00. Dit bedrag wordt verrekend met de abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op de eerstvolgende factuur. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk.

Komt hier nog bericht van als apparatuur ontvangen is, zodat ik (en met mij nog vele anderen) zich daar niet druk over hoeven te maken of staat er ergens hoe lang het duurt na ontvangst voor verwerking hiervan?

Is het mogelijk te checken wat status van ontvangst is, lijkt mij toch niet heel moeilijk om dit terug te koppelen?

@janruuds  Ik geef het even door aan de moderators.

Maak de volgende keer liever een eigen topic voor dat dit bericht te laat wordt gelezen.

Het zal wel goed komen dus maak je geen zorgen.

MVG.

Hey ​@janruuds, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het apparatuur netjes retour gekomen is. Ik heb de boete voor je vergoed en een uitstel van betaling aangevraagd. Dit moet ervoor zorgen dat het systeem dit uit zichzelf rechttrekt. Mijn excuses voor het ongemak. 

@Cristien ​@Tommie van Odido 
Dat is goed om te horen 🙂, bedankt allebei voor de snelle hulp!

Reageer