Skip to main content

Terugstorten aankoopbedrag simkaart vanwege verkeerde aansluiting

  • 18 June 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Omdat de aansluiting van mijn glasvezel is vernaggelt en ik 5 werkdagen (lees: een week) geen internet en tv zou hebben, heeft de Odido klantenservice mij geadviseerd een simkaart van 10 euro te kopen in de Odido shop. Daarvoor hebben ze me een code gemaild voor 7 dagen onbeperkt internet. Toegezegd is dat de 10 euro van de simkaart in mindering zou worden gebracht op ijn eerstvolgende factuur. Maar hoe regel ik dat? Kan ik ergens een kassabon uploaden oid?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @yassar, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Je kunt hier inderdaad een foto uploaden van je bon. Daarnaast kan ik geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Dan kan ik de vergoeding meteen voor je aanmaken! Groetjes, Ishana

 

Dag, hierbij de bon, klantnummer is in mijn profiel opgenomen. heb je hiermee voldoende?

Dank.

 

Reputatie 7
Badge +9

@yassar Geweldig! Ik heb de kosten meteen voor je vergoed. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail! 

Reageer