Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.
In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.
Graag oppakken door klantenservice.
Post hier even je aflever-bonnetje! Zet je klantennummer in je forumaccount met geboortedatum. Bij DHL kan je ook nog de datum van ontvangst zien, dat kan je eventueel ook hier posten.
Vandaag en morgen werken de moderators met een weekend rooster dus je moet wel even geduld hebben.
Fijn uiteinde.
Mijn code wat ik heb gekregen was: QR3STML010162193
Hoi.
23 december jl. heb ik een tv-box ingeleverd bij D(uurt) H(eel) L(ang) . Volgens de app van DHL is deze op 27-12 “onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren” en het laatste vermeld is op 29-12 “retour verzonden naar verzender”. En dat was het.
Net gechat met Dick van DHL met de vraag of deze nog wordt bezorgd. Het antwoord van Dick was “Nee”. Moest maar met jullie contact opnemen. Dus bij deze. Hieronder screenshot van de zending.
Hi
Ik zie dat we de spullen hebben ontvangen maar het is niet afgemeld in ons systeem. Dit heb ik handmatig voor je gedaan. Alles is nu afgemeld. Veel succes bij je nieuwe provider!
Hey
Hoi
Beste Jason, ik hoor al tig keren dat jullie een onderzoek gaan starten en als ik steeds meer informatie aanlever dan wordt er nog om andere informatie gevraagd. En de gegevens die ik aanlever die trek jij in twijfel. Zoals dat ze met smsjes werken, ik bedoel dat fysiek afleverbewijs heb ik toch niet zelf lopen namaken?
Verder schrijft jij wel zo mooi dat er niets mee te maken heeft maar toevallig zag ik Odido ook op kassa voorbij komen. En er zou een soepele overgang zijn maar toch gaat er vanalles mis. Dan kun je 2 dingen doen of met de billen bloot of alles ontkennen en dan kom je in het programma kassa. Wel gratis reclame natuurlijk! Bovendien ben ik al maanden met jullie bezig eerst met de installatie nu met de klantenservice.
En nu krijg zelfs buitengerechtelijk incassokosten terwijl ik met jullie gewoon in dispuut ben. Ik bedoel dit zou ook niet mogelijk moeten zijn maar toch gebeurd het. Kijk ik probeer echt mee te werken maar op een gegeven moment dan houdt het ook een keer op natuurlijk. ik lees veel berichten wat allemaal mis gaat op community en ook rare berichten zoals bijv:
Ik heb de modem en mediabox incl afstandsbediening in 1 doos/pakket teruggestuurd. Nu krijg ik het bericht dat ik mijn mediabox niet heb opgestuurd. Mijn modem is dus wel aangekomen blijkbaar. Best knap.
wat ik wil zeggen is dat je opgegeven ook naar een oplossing moet gaan werken en niet steeds vragen naar de zaken of informatie die er gewoon weg niet is.
Hoi
Beste Jason, ik hoor al tig keren dat jullie een onderzoek gaan starten en als ik steeds meer informatie aanlever dan wordt er nog om andere informatie gevraagd. En de gegevens die ik aanlever die trek jij in twijfel. Zoals dat ze met smsjes werken, ik bedoel dat fysiek afleverbewijs heb ik toch niet zelf lopen namaken?
Verder schrijft jij wel zo mooi dat er niets mee te maken heeft maar toevallig zag ik Odido ook op kassa voorbij komen. En er zou een soepele overgang zijn maar toch gaat er vanalles mis. Dan kun je 2 dingen doen of met de billen bloot of alles ontkennen en dan kom je in het programma kassa. Wel gratis reclame natuurlijk! Bovendien ben ik al maanden met jullie bezig eerst met de installatie nu met de klantenservice. En misschien is het wel ontvangen maar hebben jullie het nog niet afgemeld of afgemeld in het T-mobile systeem en is het niet gemigreerd naar Odido geen idee?
En nu krijg zelfs buitengerechtelijk incassokosten terwijl ik met jullie gewoon in dispuut ben. Ik bedoel dit zou ook niet mogelijk moeten zijn maar toch gebeurd het. Kijk ik probeer echt mee te werken maar op een gegeven moment dan houdt het ook een keer op natuurlijk. ik lees veel berichten wat allemaal mis gaat op community en ook rare berichten zoals bijv:
Hi
Ik zie dat we de spullen hebben ontvangen maar het is niet afgemeld in ons systeem. Dit heb ik handmatig voor je gedaan. Alles is nu afgemeld. Veel succes bij je nieuwe provider!
Ik heb de modem en mediabox incl afstandsbediening in 1 doos/pakket teruggestuurd. Nu krijg ik het bericht dat ik mijn mediabox niet heb opgestuurd. Mijn modem is dus wel aangekomen blijkbaar. Best knap.
wat ik wil zeggen is dat je opgegeven ook naar een oplossing moet gaan werken en niet steeds vragen naar de zaken of informatie die er gewoon weg niet is.
Hi
Hoi Nora, Jason, en bla bla.
Bespaar mij jullie mooie woorden dat jullie mij willen helpen. Ik ben al maanden door jullie aan het lijntje gehouden en geen meter verder gekomen. Ik stel voor dat jullie maar eens de rest van de aanmelding voor de gek gaan houden. Waardeloos zijn jullie. Je legt steeds het probleem bij mij neer terwijl ik al 1000x aangeef dat het niet bij mij ligt. Ik heb het zelf verder geregeld en het werk voor jullie gedaan.
Begin maar eens onderzoek bij jullie zelf waarom jullie niet bewegen en zaken laten ligggen en het gewoon domweg niet oplossen! Gisteren onderstaande mail ontvangen van Odido.
Dus ook goed nieuws voor jullie ik heb jullie hul niet meer nodig en jullie hoeven niks meer te doen!!!! NOGMAALS DANK VOOR JULLIE VERTROUWEN!!!!
Goed nieuws: de terugbetaling waar we elkaar over spraken is goedgekeurd.
Je terugbetaling
We gaan dit zo snel mogelijk voor je regelen. Het besproken bedrag € -555.00 (een 'min' bedrag betekent dat je geld van ons terug krijgt), wordt op je eerstvolgende factuur of de factuur daarna verrekend. Heb je geen lopend abonnement meer bij Odido? Dan maken we het bedrag rond je oude factuurdatum naar je over.
Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.
We staan voor je klaar,
Odido
Hoe bedoel je over dit soort beslissingen? Ik heb zwart op wit een email. Waarin staat dat de spullen door odido zijn ontvangen. Jason en Nora blijven volhouden dat ze informatie willen en onderzoek willen bij DHL. Ik bedoel je kan wel 1000 verzoeken indienen bij DHL maar daar ga je de spullen nooit vinden omdat jullie ze allang hebt ontvangen. Hoeveel van de onzin en onterechte verzoeken hebben jullie wel niet ingediend bij DHL? Waren we zo weer maanden verder geweest en dan hadden jullie gezegd dat ik de spullen niet heb afgegeven. Want dat suggestie is al eerder gewekt in jullie vorige posts. "Hun best gedaan" alles is opgelost en als je 1 dag daarna alsnog om de DHL gegevens gaat vragen en niet even in je eigen systeem gaat kijken maar gewoon hetzelfde verhaal zit af te kondigen tja...... dan ben je volgens mij gewoon aan het slapen. Het siert je om je collega's onterecht blijven te verdedigen, maar ik wens de overige mensen die in mijn zelfde schuitje zaten heel veel succes.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.