Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.
In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.
Graag oppakken door klantenservice.
Geachte heer, mevrouw,
ik heb mijn TV abbonement opgezegd per 13-10-2020, ik heb per 20-10-2020 de tv box terug gestuurd per post.
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails.
Met vriendelijke groet,
Serhat
Goedemiddag
Ik heb een mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat jullie mijn retourzending niet hebben ontvangen.
Met daarbij het verhaal dat jullie 180 euro in rekening gaan brengen.
Ik heb mijn abonnement per 8 mei opgezegd en op 5 mei alles bij DHL ingeleverd.
De DHL app geeft bij mij aan dat de zending wel is ontvangen.
Zending nummer 3STML010026010.
Zouden jullie dit voor mij kunnen controleren en bevestigen?
Alvast bedank.
roet
Eric
Hey
Ik ben er meteen voor je ingedoken, wat mij meteen opvalt is dat de afmelding en de e-mail elkaar hebben gekruist. Het staat allemaal netjes afgemeld in ons systeem, je hoeft je geen zorgen te maken over de e-mail. Je kan deze als niet verzonden beschouwen! Ik wens je nog een prettige (zonnige) dag.
Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.
In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.
Graag oppakken door klantenservice.
Hallo ik probeer voor de zoveelste keer contact op te nemen. Hopen dat dit u wel werkt...ik heb dus hetzelfde probleem als degene hierboven. Ik heb 30 min eindelijk iemand gesproken. Moet ik mijn bewijs van versturen terug sturen. In deze email staat een handige link waar ik dit bewijsje moet uploaden...nu werkt die handige link gewoon niet. Dus graag actie door service. Want ik heb geen zin om opnieuw 30min te verspillen aan jullie probleem. Dit is het case nr 65837027
Beste
Succes. Verwijder wel eventuele privégegevens
Hey
Bedankt voor je verzendbewijs. Ik ben direct gaan kijken en zie dat het vandaag in ons systeem geretourneerd is. Als het goed is ontvang je hier geen berichten meer over. Krijg je als nog een e-mail van ons? Trek dan aan de bel. Ik ga er vanuit dat alles goed zal gaan, alles staat nu goed in ons systeem!
Ook ik heb de apparatuur teruggestuurd en tevens contact gehad met de klantenservice dhr Elias. Tevens heb ik het bewijs gemaild van dat ik het heb opgestuurd. Van mijn bankrekening was ineens 555 euro afgeschreven. Sta je in de supermarkt kun je je boodschappen achterlaten omdat Odido doodleuk 555 euro van je bankrekening afschrijft zo'n afgang gun je je ergst vijand niet eens. Maar goed nu krijg ik nog steeds herinnering -facturen en dreigende oplopende incassokosten. Ik ben helemaal klaar met jullie bedrijf. Ik heb nog 1 telefoon abonnenment bij jullie lopen als die contract termijn is bereikt zien jullie mij niet meer terug als klant. Graag kappen met die geautomatiseerde onterechte herinnering te sturen, terwijl nog een dispuut loopt
Openstaande facturen
|
Openstaande facturen: € 555,00 |
Totaal openstaand bedrag: € 555,00 |
Dat is het enige bewijs wat ik heb meegekregen van dhl hoe nu verder?
Hoi
Deze zending is niet te vinden
Ik heb geen email van dhl ontvangen
Hoi
Die van mij van meer dan een maand oud staat er ook nog.
https://www.dhl.com/nl-nl/home.html
Ik kan niks terugvinden in de DHL app. Ik heb alles afgeleverd via DHL en ook het bewijs zoals je ziet gekregen. Maar als het daar dan verder misgaat ja dan kan ik blijven zoeken totdat ik ons weeg maar ik ga dan niks vinden. Verder wil ik best blijven meewerken maar als we steeds in een cirkeltje blijven dan vind ik dat wel een beetje zonde van de tijd en energie die we erin steken. Terwijl jullie dan meerdere mensen kunnen helpen en ik ook verder kan.
Dan samenvattend zou ik graag willen dat jullie de zaak afronden svp.
klantnr HFF97495 26-06-1981
Tweede betalingsherinnering
S
service@odido.nl
Aan:U
Ma 18-12-2023 11:14
Tweede betalingsherinnering
We stuurden je een herinnering voor je openstaande betalingen. We zien dat het bedrag nog niet op onze rekening staat. Betaal het openstaande bedrag binnen 14 dagen, anders blokkeren we je Odido voor thuis abonnement. Je kan dan niet meer Internetten, tv kijken en/of bellen. Heb je al betaald? Mooi! Dan mag je dit mailtje meteen weggooien.
Openstaande factur(en)
Hieronder zie je een overzicht van je openstaande facturen.
Openstaande facturen
|
Openstaande facturen: € 555,00 |
Totaal openstaand bedrag: € 555,00 |
Snel betalen via iDEAL
Het bedrag overmaken gaat het snelst via iDEAL. Klik hier of plak deze URL: https://www.odido.nl/online-payment?token=2af8d73e758ca23ec08ab6beae9e1ccd direct in je browser. Je betaling wordt binnen een paar uur verwerkt en zichtbaar in Mijn Odido.
Extra incassokosten
Omdat we de betaling niet op tijd ontvangen hebben, brengen we € 15 buitengerechtelijke incassokosten in rekening. Deze kosten vind je op je volgende factuur.
Zelf overmaken
Wil je het bedrag handmatig overboeken? Geen probleem. Een handmatige betaling heeft een maximale verwerkingstijd van 2 werkdagen. Maak het bedrag over op:
- IBAN-nummer XXXX
- op naam van Odido
- en vermeld je klantnummer XXXX ‘spatie’ factuurnummer(s)
Hulp nodig?
Het kan best een keer gebeuren dat je niet meteen kan betalen. Je kan (onder bepaalde voorwaarden) een betalingsregeling treffen, zodat je het openstaand bedrag in delen betaalt. Ga naar Mijn Odido als je dit wilt aanvragen. Naast de nog niet betaalde facturen staat een knop waarmee je de regeling aanvraagt. Heb je al een betalingsregeling? Dan vind je op Mijn Odido je openstaande facturen.
Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.
We staan voor je klaar,
Odido
Hey
Hey
zie reactie van dhl
Bedankt, dat bedoel ik inderdaad. 3STML010104304 is het zendingsnummer van de zending. Ik heb de zending even nagekeken en zie dat er bij ons enkel een vooraanmelding bekend is. Het is normaal dat je geen updates ziet bij een retourzending. Een retourzending krijgt na de retourscan in ons sorteercentrum geen scans meer, daarom zie je het verdere verloop niet in de track & trace. Het bedrijf waaraan je retourneert stuurt je een ontvangstbevestiging als ze je retour hebben verwerkt. Voor vragen over de retourzending kun je het beste even contact opnemen met het bedrijf waaraan je het pakket hebt geretourneerd, het verschilt namelijk per bedrijf hoelang het kan duren voordat zij een retourzending verwerkt hebben. Indien het bedrijf het pakket na de retourtermijn niet retour heeft ontvangen, kunnen zij bij ons een onderzoek opstarten om meer duidelijkheid te krijgen over de situatie en om het pakket zo snel mogelijk in bezorging te krijgen.
Hoi
Daarentegen is bij het tweede pakket met retournummer 3STML010104304 niet zichtbaar dat er ooit een pakket is ingeleverd:
Hierdoor kunnen wij lastig een onderzoek instellen als er nooit een pakket is ingeleverd volgens DHL. Zou je bij DHL na kunnen gaan waarom dit verschil tussen beide pakketten bestaat? Het allerliefst zie ik dat het lukt!
Jij bedankt mij voor het inleveren van het eerste pakket. Maar voor het tweede pakket dat door DHL zoek is geraakt daarvoor bedank je mij niet?
Ik bedoel zodra ik een pakket afgeef aan DHL heb ik het niet meer in de hand wat daarna gebeurd.
DHL geeft aan dat jullie een onderzoek kunnen stellen en ik heb aan jullie alle gegevens gegeven waarmee je dat kunt doen.
Of jullie dit willen doen of niet? dat is aan jullie en niet steeds weer de bal bij mij neerleggen. Jullie mogen ook wel eens wat actie ondernemen!
Vragen waarom er een verschil is die kunnen jullie ook stellen. Ik bedoel jullie hebben DHL gekozen als partner ik neem aan dat hier ook afspraken zijn gemaakt als er pakketten zoek raken.
Maw voor mij is de zaak nu klaar. Want er komt geen einde aan zo.
En bovendien wie zegt er niet dat er bij jullie iets mis is gegaan, tijdens het omzetten van T mobile naar Odido want als ik kassa zo bekijk regent het klachten bij jullie. Bellen en internet wat ineens niet meer werkt. Het zou jullie sieren om ook eens hand in eigen boezem te steken
Ik verwacht van jullie dat jullie met een voorgestelde oplossing komen?
En dit kun je ook beschouwen als een officiële klacht. Ik het anders voorleggen bij de geschillencommissie want hier komt nogmaals geen einde aan
Hoi
Ik heb de modem en mediabox incl afstandsbediening in 1 doos/pakket teruggestuurd. Nu krijg ik het bericht dat ik mijn mediabox niet heb opgestuurd. Mijn modem is dus wel aangekomen blijkbaar. Best knap.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.