Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.
In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.
Graag oppakken door klantenservice.
Heb onderstaande mail van T-mobile vandaag ontvangen over een niet ontvangen Modem, ik heb de modem echter al teruggestuurd dezelfde dag dat ik de nieuwe Modem heb ontvangen
Beste heer
We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.
Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:
1 Modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 75.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!
Verstuur ’m naar:
BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
https://about:blank
https://about:blank UT
Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of stel je vraag op ons forum.
Met vriendelijke groet,
Team T-Mobile Thuis
Vriendelijke groet,
Kevin
Ik ben een maand geleden overgestapt naar KPN. Gelijk op de dag van overstap alle apparatuur, ( Modem , TV Box en afstandsbediening ) in een doos gestopt en verstuurd. Al die tijd niks meer gehoord, dus ik ging er in mijn naïviteit ervan uit dat het goed was.
Nu krijg ik ineens een maand later een brief dat ik niet moet vergeten om de apparatuur te versturen en dat jullie deze nog niet ontvangen hebben. Dit terwijl ik alles een maand geleden al heb opgestuurd.
Graag kom ik in contact om te dit op te lossen.
mvg
Tom
Ik zie dat je het modem en TV Box hebt geretourneerd - dank je wel! Het modem is echter administratief gezien niet retour. Dit kan ik niet aanpassen. Hier hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden! Wat nu te doen?
- Je mag de herinneringsmails negeren.
- De boete zal gefactureerd worden. Dit mag je storneren.
- Zodra je de factuur met de boete hebt ontvangen, mag je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen, dan ga ik aan de slag voor de correctie. Je ontvangt dan een tweede factuur waardoor het totaal op 0 uitkomt.
Hiermee is het volledig afgerond. Excuus voor de extra handeling.
Beste T-Mobile,
Heb onderstaande mail van T-mobile vandaag 31-12-2019 ontvangen over een niet ontvangen Modem, ik heb het oude modem op 17-12-2019 verstuurd op dezelfde dag dat ik het nieuwe Modem heb ontvangen.
Beste heer,
We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.
Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:
1 Modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)
Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 125.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!
Verstuur ’m naar:
BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT
Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.
Met vriendelijke groet,
Team T-Mobile Thuis
Feestdagen, trage verwerking, dus dit komt nog wel goed, zo niet, hou het even in de gaten en dan heb je als het goed is je verzendbewijs die je dan kan overleggen en word het gecrediteerd.
BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT
Zo ja: heb je jouw klantnummer en/of adres erbij vermeld? Anders wordt het niet automatisch gekoppeld aan je klantprofiel en moet het handmatig worden toegevoegd. Dit duurt doorgaans wat langer. Geen zorgen, het komt helemaal in orde. Mocht je toch nog wat ongerust zijn, stuur ons dat jouw verzendbewijs. Dit mag naar het volgende e-mailadres: klantenservice@t-mobilethuis.nl onder vermelding van jouw klantnummer (in het onderwerp/de titel). Dan zorgt ons administratieteam ervoor dat het alsnog gekoppeld wordt en kan de boete worden kwijtgescholden.
Ik moet wel zeggen, die modems zijn ietsjes duurder geworden, de mijne was nog 75 euro.
hey tmobile
ik heb ook een email ontvangen dat mijn interactieve tv box niet ontvangen is .
deze is echter al een week of 4 geleden retour gestuurd door mij
zouden jullie dit even na kunnen kijken aub
groetjes toontjuh1
Allereerst welkom op de Community. Dit is een forum met het principe klant helpt klant. wel kijken er moderatoren(T-Mobile medewerkers) mee indien nodig reageren zij. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur bij grote drukte kan dit oplopen tot 48 uur.
Heb dit ook meegemaakt, is erg vervelend om die mailtjes te ontvangen. Heb je het verzendbewijs nog? Als je dit hebt heb je in ieder geval het bewijs dat je het retour gezonden hebt. Wat de snelste manier om te achterhalen of het pakket bij T-Mobile afgemeld is. Neem contact op met de telefonische helpdesk. Zorg dat je ook het verzendbewijs bij de hand hebt. Als het goed is kunnen zij jou het antwoord op je vraag geven. Ik weet wel dat het een paar weken duurt voordat de retour melding is afgehandeld.
Wil je laten weten of het gelukt is? Als dit niet gelukt is kan namelijk een moderator het daarna op pakken.
hey soepkip
dankje voor je bericht :)
verzendsbewijs zou ik ff moeten zoeken , ik zie dat heel veel mensen hier hetzelfde meemaken echt slecht dat dit niet beter kan
ik zal de telefonische helpdesk eens proberen
mocht het gelukt zijn dan geef ik een seintje
Klopt,het komt helaas nog te vaak voor. Ze zijn er wel druk mee bezig.
Hopelijk kun je het verzendbewijs vinden. Als advies bel ruim voor 16:00 uur. Dan heb je de grootste kans dat je iemand aan de lijn krijgt die er aardig wat van weet.
Succes
Beste T-mobile,
Ik begin echt gefrustreerd te worden van al jullie mails.
Begin juli is vanwege mijn verhuizing alles teruggestuurd naar jullie!!! Ik blijf e-mails krijgen dat ik dat niet heb gedaan en dan ik 165 euro moet betalen.
Een week geleden contact opgenomen met jullie en een medewerker gebaamd Wiekram heeft benadrukt dat de box op 9 juli was aangekomen! Daarna weer mails ontvangen dat het niet is aangekomen en daarna weer contact opgenomen met jullie. Een medewerker genaamd Rosie zei toen dat het niet in orde was.
Ik ben enorm telermurgesteld en boos dat ik als jarenlange klant op deze manier wordt behandeld.
Als ik die boete krijg, laat ik het er ook zeker niet bij zitten. Ik ga alles in mijn macht doen om mijn recht te krijgen!!
Hey
Sorry voor alle automatisch verstuurde e-mails. Soms komt het voor dat e-mails elkaar kruisen en verwarring oproepen. Gelukkig hoef jij je absoluut geen zorgen te maken! Alle apparatuur is netjes retour, hiervan heb je als het goed is gisteren een e-mail over ontvangen. Ik wil je bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in T-Mobile hebt gehad.
Beste heer/mevrouw,
Waar ik al bang voor was is gebeurt. Tot op heden heb ik geen bevestiging e-mail ontvangen dat het terug gestuurde pakket verwerkt is. Uiteraard wel weer een brief dat ik een boete krijg van €180,00. Zelfs inclusief het retournummer VWP81717-1 op de adres sticker lukt het niet om het geregeld te krijgen! WTF moet ik doen om het opgelost te krijgen?
Met vriendelijke groet,
Nathalie Aalbregt
We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 180,00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening.
Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:
0 modem
2 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-punt(en)
Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Stop hier alle apparatuur in, inclusief kabels.
2. Stuur deze doos met apparatuur gratis terug, binnen 8 dagen nadat je T-Mobile Thuis abonnement is opgezegd. Vermeld hierbij altijd jouw retournummer: VWP81717-1.
3. Ga hiervoor naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!
Verstuur ’m naar:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/retourpakket.
Hey
Goed dat je zo alert bent! Ik nam een duik in jouw dossier en zo te zien ben je een kleine 2 uur gelden geholpen door een telefonische collega van mij. Zij heeft al de nodige handelingen verricht, en ik verwacht dat je binnen enkele werkdagen een email van ons ontvangt met een bevestiging dat wij jouw apparatuur hebben ontvangen. Graag hoor ik het als je hier nog vragen over hebt. Wees gerust, wij gaan dit in ieder geval zeker voor je oplossen!
Beste Cal,
Bedankt voor je bericht. Klopt. Ik had ook via messenger een bericht gestuurd. Wacht rustig 6 kalender dagen af en hoop dat het dan opgelost zal zijn.
Met vriendelijke groet,
Nathalie Aalbregt
Geachte heer, mevrouw,
Vanmorgen ontving ik een e-mail van T-Mobile met het bericht dat ik mijn apparatuur retour moet sturen, anders worden er kosten á €75,- in rekening gebracht. Loos dreigement, want mijn apparatuur heb ik netjes verzonden aan T-Mobile via PostNL vorige maand!
Wil u hierbij verzoeken om mij geen dreigmailtjes toe te sturen. Het pakket is gewoon netjes bij jullie afgeleverd.
Met vriendelijke groet,
XXXX
Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic plaatsen alsjeblieft.
Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.
In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.
Graag oppakken door klantenservice.
kijk hier mee uit ik ben al 3 maanden bezig heb bewijs en alles gemaild en er is ook al 2 keer bevestig dat ze het retour hebben gekregen maar het probleem word door hun kennelijk niet opgelost ze proberen nu naar 3 maanden nog steeds die boete van 305,- plus incasso te incasseren als ik een hierover een topic plaats worden ze gesloten
Hoi
Hoi
Je zegt: “als ik hierover een topic plaats worden ze gesloten” → Dat kan en mag nooit zomaar gebeuren, daarom heb ik dit meteen gecheckt, maar ik zie dat je eerste topic (de link is klikbaar) 15 uur geleden aangemaakt is en niet gesloten is. Onze richtlijn voor het beantwoorden van topics geeft een tijdsindicatie aan van 24 tot 48 uur. Geef ons alsjeblieft de tijd om te reageren, want we lossen alles met alle liefde op, maar binnen 15 uur is op dit moment niet realistisch, sorry. Verder zie ik dat je twee uur geleden nog een topic gestart bent met exact hetzelfde onderwerp. Deze is inderdaad gesloten omdat het tegen de huisregels ingaat om nog een topic met dezelfde strekking/hetzelfde onderwerp aan te maken wanneer je al elders in gereageerd hebt, of wanneer je al eenzelfde topic hebt aangemaakt. Probeer in het vervolg alsjeblieft naar de huisregels te kijken, dan kunnen we het met alle aandacht oppakken en ontstaat er ook geen verwarring over wat wel/niet mogelijk is.
Bedankt alvast voor je begrip en een prachtig weekend toegewenst!
Het ware 2 topics waarvan er 1 gelijk is gesloten en het was ook niet mijn bedoeling om er 2 te plaatsen maar was in de veronderstelling dat ik de eerste niet in de juiste rubriek geplaatst had dus vandaar dat ik er nog een had aangemaakt nu wel in de juiste rubriek en daar werd eigenlijk wel gelijk op gereageerd en werd ook direct afgesloten dat komt dan ook heel raar over als klant het lijkt dan of dat je klacht niet in behandeling word genomen. Ik kom nooit op dit soort sites dus het was ook effe zoeken en kijken hoe het zat vandaar dat ik ook hierna een topic had geplaatst dat deze gelijk gesloten werd. Ik wil en wou enkel en alleen aandacht voor het retour probleem dat al ruim 3 maanden voort duurt.
Maar ik hoop dat het nu wel is of word opgelost en dat ik geen emails meer krijg met aanmaningen en incassokosten dit is namelijk heel frustrerend.
alvast bedankt Jason fijn dat je het opgepakt hebt
Belangrijke tip! als de provider welke dan ook geld afschrijft )buiten het abonnement om dat uiteraard wel betaald moet worden)
Altijd meteen storneren, providers mogen nooit zomaar geld incasseren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.