Skip to main content
Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.



Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.



In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.



Graag oppakken door klantenservice.
Hey @mgennip, ik ben dit gelijk voor je gaan controleren. Gelukkig zie ik dat je inderdaad alles netjes naar ons retour hebt verzonden. Jammer genoeg kan ik de factuur niet meer tijdig tegenhouden, maar maak je geen zorgen, ik ga dit voor je oplossen. Zodra je een bericht krijgt over de factuur dan wil ik je vragen direct met ons contact op te nemen zodat we de "boete" voor je kunnen vergoeden. Excuses voor het ongemak!
Geachte heer/mevrouw,



Heb onderstaande mail van T-mobile vandaag ontvangen over een niet ontvangen Modem, ik heb de modem echter al teruggestuurd dezelfde dag dat ik de nieuwe Modem heb ontvangen



Beste heer



We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.



Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:



1 Modem

0 Interactieve TV Box(en),

0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder



Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 75.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.



Retour sturen

1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos

2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug

3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!



Verstuur ’m naar:



BNS Data Logistics

T.a.v. T-Mobile Thuis

https://about:blank

https://about:blank UT



Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of stel je vraag op ons forum.



Met vriendelijke groet,



Team T-Mobile Thuis
Hi @Salim64, ik heb het meteen voor je nagekeken maar het lijkt er op dat we de modem niet hebben ontvangen of niet goed hebben geregistreerd. Maar geen zorgen, als je mij het verzendbewijs door kan sturen dan ga ik er voor je mee aan de slag!
Beste Tmobile, ook ik heb een bericht ontvangen dat de modem nog niet teruggestuurd zou zijn. Tmobile thuis abonnement is sinds augustus opgezegd en 29-07 verzonden. Graag kom ik in contact om de verzendbevestiging te versturen zodat mij niet onnodig kosten in rekening worden gebracht.



Vriendelijke groet,

Kevin
Hi @kevdie, ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!
Beste T-mobile



Ik ben een maand geleden overgestapt naar KPN. Gelijk op de dag van overstap alle apparatuur, ( Modem , TV Box en afstandsbediening ) in een doos gestopt en verstuurd. Al die tijd niks meer gehoord, dus ik ging er in mijn naïviteit ervan uit dat het goed was.



Nu krijg ik ineens een maand later een brief dat ik niet moet vergeten om de apparatuur te versturen en dat jullie deze nog niet ontvangen hebben. Dit terwijl ik alles een maand geleden al heb opgestuurd.



Graag kom ik in contact om te dit op te lossen.



mvg



Tom
Hi @Tomtheunissen,



Ik zie dat je het modem en TV Box hebt geretourneerd - dank je wel! Het modem is echter administratief gezien niet retour. Dit kan ik niet aanpassen. Hier hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden! Wat nu te doen?




  • Je mag de herinneringsmails negeren.
  • De boete zal gefactureerd worden. Dit mag je storneren.
  • Zodra je de factuur met de boete hebt ontvangen, mag je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen, dan ga ik aan de slag voor de correctie. Je ontvangt dan een tweede factuur waardoor het totaal op 0 uitkomt.

Hiermee is het volledig afgerond. Excuus voor de extra handeling.

Beste T-Mobile,

Heb onderstaande mail van T-mobile vandaag 31-12-2019 ontvangen over een niet ontvangen Modem, ik heb het oude modem op 17-12-2019 verstuurd op dezelfde dag dat ik het nieuwe Modem heb ontvangen.

 

Beste heer,

We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

1 Modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)

Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 125.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!

Verstuur ’m naar:

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT

Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

 

 

 

 


Feestdagen, trage verwerking, dus dit komt nog wel goed, zo niet, hou het even in de gaten en dan heb je als het goed is je verzendbewijs  die je dan kan overleggen en word het gecrediteerd.


@Pr Jager Beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! In ons systeem zie ik nog geen retourproducten gemeld staan. Heb je het naar onderstaand adres verstuurd?

 

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT
 

Zo ja: heb je jouw klantnummer en/of adres erbij vermeld? Anders wordt het niet automatisch gekoppeld aan je klantprofiel en moet het handmatig worden toegevoegd. Dit duurt doorgaans wat langer. Geen zorgen, het komt helemaal in orde. Mocht je toch nog wat ongerust zijn, stuur ons dat jouw verzendbewijs. Dit mag naar het volgende e-mailadres: klantenservice@t-mobilethuis.nl onder vermelding van jouw klantnummer (in het onderwerp/de titel). Dan zorgt ons administratieteam ervoor dat het alsnog gekoppeld wordt en kan de boete worden kwijtgescholden.


Ik moet wel zeggen, die modems zijn ietsjes duurder geworden, de mijne was nog 75 euro.


hey tmobile

 

ik heb ook een email ontvangen dat mijn interactieve tv box niet ontvangen is .

 

deze is echter al een week of 4 geleden retour gestuurd door mij 

 

zouden jullie dit even na kunnen kijken aub 

 

groetjes toontjuh1


@toontjuh1 ,

Allereerst welkom op de Community. Dit is een forum met het principe klant helpt klant. wel kijken er moderatoren(T-Mobile medewerkers) mee indien nodig reageren zij. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur bij grote drukte kan dit oplopen tot 48 uur.

Heb dit ook meegemaakt, is erg vervelend om die mailtjes te ontvangen. Heb je het verzendbewijs nog? Als je dit hebt heb je in ieder geval het bewijs dat je het retour gezonden hebt. Wat de snelste manier om te achterhalen of het pakket bij T-Mobile afgemeld is. Neem contact op met de telefonische helpdesk. Zorg dat je ook het verzendbewijs bij de hand hebt. Als het goed is kunnen zij jou het antwoord op je vraag geven. Ik weet wel dat het een paar weken duurt voordat de retour melding is afgehandeld.

Wil je laten weten of het gelukt is? Als dit niet gelukt is kan namelijk een moderator het daarna op pakken.


hey soepkip

 

dankje voor je bericht :) 

 

verzendsbewijs zou ik ff moeten zoeken , ik zie dat heel veel mensen hier hetzelfde meemaken echt slecht dat dit niet beter kan 

 

ik zal de telefonische helpdesk eens proberen 

mocht het gelukt zijn dan geef ik een seintje

 


@toontjuh1 ,

Klopt,het komt helaas nog te vaak voor. Ze zijn er wel druk mee bezig. 

Hopelijk kun je het verzendbewijs vinden. Als advies bel ruim voor 16:00 uur. Dan heb je de grootste kans dat je iemand aan de lijn krijgt die er aardig wat van weet😏.

Succes👍


Beste T-mobile,

 

Ik begin echt gefrustreerd te worden van al jullie mails.

Begin juli is vanwege mijn verhuizing alles teruggestuurd naar jullie!!! Ik blijf e-mails krijgen dat ik dat niet heb gedaan en dan ik 165 euro moet betalen.

Een week geleden contact opgenomen met jullie en een medewerker gebaamd Wiekram heeft benadrukt dat de box op 9 juli was aangekomen! Daarna weer mails ontvangen dat het niet is aangekomen en daarna weer contact opgenomen met jullie. Een medewerker genaamd Rosie zei toen dat het niet in orde was.

 

Ik ben enorm telermurgesteld en boos dat ik als jarenlange klant op deze manier wordt behandeld. 

Als ik die boete krijg, laat ik het er ook zeker niet bij zitten. Ik ga alles in mijn macht doen om mijn recht te krijgen!!


Hey @TDorn,

Sorry voor alle automatisch verstuurde e-mails. Soms komt het voor dat e-mails elkaar kruisen en verwarring oproepen. Gelukkig hoef jij je absoluut geen zorgen te maken! Alle apparatuur is netjes retour, hiervan heb je als het goed is gisteren een e-mail over ontvangen. Ik wil je bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in T-Mobile hebt gehad.


Beste heer/mevrouw,

Waar ik al bang voor was is gebeurt. Tot op heden heb ik geen bevestiging e-mail ontvangen dat het terug gestuurde pakket verwerkt is. Uiteraard wel weer een brief dat ik een boete krijg van €180,00. Zelfs inclusief het retournummer VWP81717-1 op de adres sticker lukt het niet om het geregeld te krijgen! WTF moet ik doen om het opgelost te krijgen? 

Met vriendelijke groet,

Nathalie Aalbregt
 

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 180,00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening.

Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:

0 modem
2 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-punt(en)

Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Stop hier alle apparatuur in, inclusief kabels. 
2. Stuur deze doos met apparatuur gratis terug, binnen 8 dagen nadat je T-Mobile Thuis abonnement is opgezegd. Vermeld hierbij altijd jouw retournummer: VWP81717-1.
3. Ga hiervoor naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Verstuur ’m naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/retourpakket
 

 


Hey @Nathalie's,

Goed dat je zo alert bent! Ik nam een duik in jouw dossier en zo te zien ben je een kleine 2 uur gelden geholpen door een telefonische collega van mij. Zij heeft al de nodige handelingen verricht, en ik verwacht dat je binnen enkele werkdagen een email van ons ontvangt met een bevestiging dat wij jouw apparatuur hebben ontvangen. Graag hoor ik het als je hier nog vragen over hebt. Wees gerust, wij gaan dit in ieder geval zeker voor je oplossen! 


Beste Cal,

 

Bedankt voor je bericht. Klopt. Ik had ook via messenger een bericht gestuurd. Wacht rustig 6 kalender dagen af en hoop dat het dan opgelost zal zijn.
 

Met vriendelijke groet,

Nathalie Aalbregt


Geachte heer, mevrouw,

 

Vanmorgen ontving ik een e-mail van T-Mobile met het bericht dat ik mijn apparatuur retour moet sturen, anders worden er kosten á €75,- in rekening gebracht. Loos dreigement, want mijn apparatuur heb ik netjes verzonden aan T-Mobile via PostNL vorige maand!

 

Wil u hierbij verzoeken om mij geen dreigmailtjes toe te sturen. Het pakket is gewoon netjes bij jullie afgeleverd.

 

Met vriendelijke groet,

 

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic plaatsen alsjeblieft.


Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.

Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.

In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.

Graag oppakken door klantenservice.

kijk hier mee uit ik ben al 3 maanden bezig heb bewijs en alles gemaild en er is ook al 2 keer bevestig dat ze het retour hebben gekregen maar het probleem word door hun kennelijk niet opgelost ze proberen nu naar 3 maanden nog steeds die boete van  305,- plus incasso te incasseren als ik een hierover een topic plaats worden ze gesloten


Hoi @Ralicia, je teruggestuurde pakket is netjes aangekomen bij ons eind september, dankjewel! Door een vertraging in het aanmelden van de retourpakketten kan het echter voorkomen dat deze te laat worden geregistreerd waardoor je onterechte waarschuwingen ontvangt. Sorry voor de overlast! Alle toekomstige e-mails met aankondigingen en waarschuwingen kun je negeren. 

Hoi @sennaluca Je geeft aan dat je drie maanden bezig bent met de verwerking, dat is natuurlijk veel te lang en daarvoor een oprecht excuses namens ons team! Zoals mijn collega per e-mail in augustus al aangegeven heeft, was de apparatuur niet correct verwerkt waardoor er ook nog geen boete op een factuur kwam te staan. Hierdoor was het nog niet mogelijk om een vergoeding aan te maken, dat kan namelijk pas wanneer de boete op een factuur staat. Mijn collega heeft na de officiële retourmelding op 7 oktober een vergoeding aangemaakt en deze zal op de factuur van oktober verrekend worden met het openstaande bedrag van € 305,00. 

Je zegt: “als ik hierover een topic plaats worden ze gesloten” → Dat kan en mag nooit zomaar gebeuren, daarom heb ik dit meteen gecheckt, maar ik zie dat je eerste topic (de link is klikbaar) 15 uur geleden aangemaakt is en niet gesloten is. Onze richtlijn voor het beantwoorden van topics geeft een tijdsindicatie aan van 24 tot 48 uur. Geef ons alsjeblieft de tijd om te reageren, want we lossen alles met alle liefde op, maar binnen 15 uur is op dit moment niet realistisch, sorry. Verder zie ik dat je twee uur geleden nog een topic gestart bent met exact hetzelfde onderwerp. Deze is inderdaad gesloten omdat het tegen de huisregels ingaat om nog een topic met dezelfde strekking/hetzelfde onderwerp aan te maken wanneer je al elders in gereageerd hebt, of wanneer je al eenzelfde topic hebt aangemaakt. Probeer in het vervolg alsjeblieft naar de huisregels te kijken, dan kunnen we het met alle aandacht oppakken en ontstaat er ook geen verwarring over wat wel/niet mogelijk is.

Bedankt alvast voor je begrip en een prachtig weekend toegewenst! 


Het ware 2 topics waarvan er 1 gelijk is gesloten en het was ook niet mijn bedoeling om er 2 te plaatsen maar was in de veronderstelling dat ik de eerste niet in de juiste rubriek geplaatst had dus vandaar dat ik er nog een had aangemaakt nu wel in de juiste rubriek en daar werd eigenlijk wel gelijk op gereageerd en werd ook direct afgesloten dat komt dan ook heel raar over als klant het lijkt dan of dat je klacht niet in behandeling word genomen. Ik kom nooit op dit soort sites dus het was ook effe zoeken en kijken hoe het zat vandaar dat ik ook hierna een topic had geplaatst dat deze gelijk gesloten werd. Ik wil en wou enkel en alleen aandacht voor het retour probleem dat al ruim 3 maanden voort duurt.    

Maar ik hoop dat het nu wel is of word opgelost en dat ik geen emails meer krijg met aanmaningen en incassokosten dit is namelijk heel frustrerend.

alvast bedankt Jason fijn dat je het opgepakt hebt  :thumbsup_tone2::slight_smile:  


Belangrijke tip!  als de provider welke dan ook geld afschrijft )buiten het abonnement om dat uiteraard wel betaald moet worden)

Altijd meteen storneren, providers mogen nooit zomaar geld incasseren.


Reageer