Beantwoord

TELEURGESTELD vanwege ODF/WBA? Max 100/100?!

  • 4 November 2021
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Na maanden wachten hebben we dan eindelijk glasvezel en kan ik weg bij Ziggo. Ik ben al mobiele klant bij T-Mobile dus ik dacht dat is handig en zeker met het combinatie voordeel. Maar nu levert T-Mobile maar 100/100? Volgens de klantenservice mag er niet meer geleverd worden van KPN. Ik denk te weten dat het verhaal anders is. Is dit een kwestie van tijd? Ik ga niet (terug) naar 100/100 :(  Jammer!

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 November 2021, 15:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @svenmuller 

Het is meer een strategische keuze om zo internet aan te bieden tegen een scherpe prijs.

Zoveel mogelijk klanten aansluiten op ODF waar mogelijk voor een snelle 1000 Mbit verbinding voor 25 euro icm unlimited mobiel.

Op WBA maximaal 100 Mbps voor 25 euro icm unlimited.

Als er bij jou een Point 2 Point netwerk ligt dan zou het kunnen dat er in de toekomst 1000 Mbps voor jou beschikbaar komt, hou daarvoor de postcodecheck op de website in de gaten 

Bedankt voor je snelle reactie. De bedragen herken ik niet.

"Als er bij jou een Point 2 Point netwerk ligt dan zou het kunnen dat er in de toekomst 1000 Mbps voor jou beschikbaar komt, hou daarvoor de postcodecheck op de website in de gaten ”

Een point 2 point netwerk? Ik heb geen idee. Wat ik wel weet dat ik nu een keuze wil maken en dat als ik meer dan 100/100 wil ik geen andere keuze dan een KPN-aanbieder heb. Het is dus toch een kwestie van geld. Namelijk 3km verder op in Nijmegen kan het wel.

 

Reputatie 7
Badge +15

@svenmuller 

Wat je kan doen is op de website van kpnnetwerknl via de chat je postcode en huisnummer doorgeven en navragen of er bij jou een Point 2 Point netwerk ligt.

Indien wel dan ís 1000 Mbps mogelijk maar wanneer blijft de vraag.