Teleurgesteld in werkwijze Odido

  • 6 December 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Astrid Roozenburg

Beste Odido al meer dan een maand ben ik bezig om te kunnen achterhalen wanneer onze glasvezelaansluiting door jullie wordt aangesloten. Vanmorgen maar weer geprobeerd om een antwoord te krijgen. E-Fiber heeft zijn werk netjes afgeleverd en ik zou binnen 2 weken uitsluitsel krijgen voor de definitieve aansluiting. Welnu een medewerker van de klantenservice vond het waarschijnlijk een moeilijke vraag en heeft mij doorverbonden naar E-Fiber (?) Een vriendelijke meneer van E-Fiber heeft mij te kennen gegeven dat de operator van Odido het systeem op 15 maart 2024 (!!!!!) zal aansluiten. Hij gaf tevens de mededeling dat Odido dit ook in zijn systeem kan zien. Bestaat er een mogelijkheid dat ik iemand van Odido kan spreken die wel verstand van zaken heeft ? Er zijn meer issues die ik wil bespreken. Wordt zeer op prijs gesteld.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Astrid Roozenburg, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. De wijkcentrale is nog niet volledig opgeleverd. Ik kan ook niet zien over welke wijkcentrale het gaat omdat de order hierdoor niet doorloopt. Zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal je order doorlopen en wordt er vanzelf contact met je opgenomen. 

 

Ik heb voor de zekerheid onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij zullen je hier wat meer duidelijkheid over geven!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Astrid Roozenburg, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. De wijkcentrale is nog niet volledig opgeleverd. Ik kan ook niet zien over welke wijkcentrale het gaat omdat de order hierdoor niet doorloopt. Zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal je order doorlopen en wordt er vanzelf contact met je opgenomen. 

 

Ik heb voor de zekerheid onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij zullen je hier wat meer duidelijkheid over geven!

Reageer