In het installatiepakket zaten ook telefoon- en DSL kabels en dozen. maar ik heb een abonnement zonder vaste telefonie! Kan ik die wegooien of moet ik ze jarenlang bewaren tot ik het abonnement opzeg en het modem etc terug moet sturen? En wat een verspilling dat ze in het pakket zitten!
Hallo
Na al die jaren hoef je enkel de modem, voedingskabel en DSL kabel terug te sturen als je de DSL kabel toch niet gebruikt. De rest is voor jou maar je kan de kabeltjes toch wel gewoon opbergen.
Tv box en de voedingskabel is ook van T-mobile en de afstandsbediening natuurlijk.
De doos mag gewoon weg.
In het installatiepakket zaten ook telefoon- en DSL kabels en dozen. maar ik heb een abonnement zonder vaste telefonie! Kan ik die wegooien of moet ik ze jarenlang bewaren tot ik het abonnement opzeg en het modem etc terug moet sturen? En wat een verspilling dat ze in het pakket zitten!
Hallo
Oh je bent waarschijnlijk niet zoals ik, een verzamelaar (slecht in weggooien of opruimen) maar wel in het bezit van veeeel spullen (rommel)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.