Hai,
Ik heb het kastje aangesloten maar als ik het laat opstarten kom ik niet verder dan het entone logo en de melding "Server Connection Complete".
Router uit en weer aan, kastje uit en weer aan... helpt allemaal niet.
Help svp
Bladzijde 1 / 1
Heb je de tv kastje wel aangesloten op poort 3 of 4 van je modem?
Als dat zo is heb je hier misschien iets aan: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/server-connection-complete-280945
Als dat zo is heb je hier misschien iets aan: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/server-connection-complete-280945
Goedemorgen @koen2834643 ,
Welkom bij T-Mobile Thuis. Wat@Glassertje zegt klopt voor Huawei en Draytek modems. Voor Zyxel maakt dit niet uit en kun je iedere poort gebruik door 'any port any service'.
Van welk modem maak je gebruik?
Welkom bij T-Mobile Thuis. Wat
Van welk modem maak je gebruik?
Het is een Zyxel modem, heb het een week geleden ontvangen ongeveer.. heb alsnog zowel poort 1 als poort 4 geprobeerd.
Hallo @koen2834643
Zou je het MAC adres van je TV kastje in dit topic kunnen plaatsen ?
Deze vind je op de onderkant van het TV kastje. waarschijnlijk word deze niet goed herkend waardoor de tv niet goed werkt.
Zou je het MAC adres van je TV kastje in dit topic kunnen plaatsen ?
Deze vind je op de onderkant van het TV kastje. waarschijnlijk word deze niet goed herkend waardoor de tv niet goed werkt.
00:03:E6:70:4F:C0
Hey @koen2834643 , balen dat de tips niet hebben geholpen! Gelukkig zie ik dat hulp inmiddels gepland staat. Laat je ons weten hoe het monteursbezoek is verlopen? In de tussentijd kun je wél probleemloos gebruik maken van TV Anywhere. Sorry voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.