In 2016 bij Vodafone Thuis een contract voor internet afgesloten en daarbij een Dreytek router ontvangen in de veronderstelling dat ik de router mocht houden. Na de overname van Vodafone door T-mobile geen nieuwe router ontvangen. Onlangs vanwege inwoning het T-mobile thuis abonnement opgezegd.
Daarna ontving ik de eerste e-mails dat de router terug zou moeten naar T-mobile. Onmiddelijk contact opgenomen met T-mobile dat ik in de veronderstelling was dat de router niet terug zou hoeven en dat werd bevestigd door de medewerker aan de telefoon.
Daarna herinneringen ontvangen via de e-mail dat de router nog steeds terug moest en dat er een boete zou volgen indien hij niet retour kwam. Nogmaals contact opgenomen met een medewerker via de telefoon. De situatie opnieuw uitgelegd en er werd verteld dat er aanpassingen in het systeem zijn gedaan, de router inderdaad niet terug hoefde (is een oud apparaat, doet men niets meer mee, apparaat zou zelfs naar het oud vuil mogen) en dat de e-mails als niet verzonden beschouwd kunnen worden.
Vandaag de boete toch geincasseerd gekregen. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice van T-mobile. Blijkbaar is er NIETS bekend over de eerdere telefoontjes en gemaakte afspraken en dat daardoor de boete toch echt betaald moest worden.
Grove fouten aan de kant van T-mobile met het systeem en de klantenservice. Schijnbaar is er niets bekend en daardoor niets mogelijk. Ben al jarenlang klant, maar overweeg nu sterk alle abonnementen te beeindigen.
Zijn er meer mensen die dergelijke slechte ervaringen hebben met de klantenservice? En wellicht mensen die ook een oude Dreytek router hadden vanuit toenmalig Vodafone thuis die terug moest naar T-mobile? Hoe is dat dan opgelost?