"Je hebt al een verzoek voor een nieuw wachtwoord ingediend.We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig."
Voor de zekerheid ook de spam-box gecontroleerd maar geen email met een wachtwoordreset van t-mobile?
Ik heb net een T-Mobile Thuis Internet abonnement aangevraagd. Nu wil ik de wachtwoord aanvragen maar het lukt niet. Ik krijg steeds een melding:
Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met ***@live.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.
Kunt je mij aub hiermee helpen?
Met vriendelijke groet,
OLeg
Hoi
Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt! Ik ga je helpen. Jouw wachtwoord is gereset en dit wachtwoord heb ik in een PM naar je gestuurd. Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag.
Hier precies hetzelfde probleem. Bevestiging ontvangen maar registratie lukt niet.
Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met ***@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.
Allereerst welkom bij de community, dit is een forum waar vooral klant helpt klant het principe is. Er lezen ook altijd moderatoren en medewerkers mee. Zij reageren meestal binnen 24 uur en bij erge drukte kan dit soms oplopen tot 48 uur(dit is de standaard voor werkdagen)
Als het daar ook niet staat, heb nog even geduld totdat er een moderator(T-Mobile medewerker) reageert. Zodra zij reageren is de oplossing meestal dichtbij.
Hoi
On topic: jouw @t-mobilethuis e-mailadres was nog gelinkt aan een oud abonnement dat inmiddels beëindigd is. Het adres heb ik daar verwijderd, zodat je nu alsnog een My T-Mobile Thuis account aan kunt maken: My T-Mobile Thuis registreren. Succes!
Als je ergens anders hulp bij kunt gebruiken, laat het dan zeker weten. We helpen je zo snel mogelijk hier! Alvast een prachtig weekend toegewenst!
Thnx
Heel graag gedaan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.