Skip to main content

Ik probeer jullie telefonisch te bereiken. Gister een uur in de wacht, vanmorgen een uur in de wacht en vanmiddag een uur en 50 minuten in de wacht.

Ik kom niet tot contact.

 

Online kun je bij jullie alles aanvragen, opzeggen is een kunst. 

 

Ik wil mijn aanvraag annuleren. Ik heb 06 October aangemeld. 

 

Kunnen jullie dit voor mij regelen en bevestigen?

Goedemiddag @Mau69, welkom op de Community!

Het is momenteel ontzettend druk en dat zorgt voor een lange wachttijd, sorry voor het ongemak. Ik begrijp dat je inmiddels via de Klantenservice je aanvraag hebt geannuleerd. Het is natuurlijk enorm jammer dat je opgezegd hebt, maar ik respecteer je keuze en wens je veel plezier en succes toe bij je nieuwe provider. 

Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug. Mocht je je bedenken, dan zit ik voor je klaar om je te helpen. Stay safe en een geweldige zondag toegewenst!