Skip to main content

Goedenavond,

 

Vorige week ben ik verhuisd naar een nieuw adres. Ik heb mijn T-Mobile Thuis meegenomen. Ik krijg nu een mail dat het T-Mobile klantvoordeel vervallen is. Als ik inlog zie ik mijn klantvoordeel nog op mijn oude adres staan. Ik kan daardoor mijn mobiele abonnement niet toevoegen omdat die al op mijn nieuwe adres staat, kortom dat matcht niet meer.

Hoe kan ik het adres van mijn klantvoordeel wijzigen? Mijn nieuwe adres staat bij mijn gegevens wel goed.

Hallo @RTigg 

Wil je het klantvoordeel voor T-Mobile thuis eens deactiveren in je T-Mobile thuis account en dan weer opnieuw activeren.


Goedenavond,

Dat heb ik zojuist gedaan. Bij het opnieuw aanmelden zie ik dan inderdaad mijn nieuwe adres staan. Maar dan staat daarna weer mijn oude adres bij het klantenvoordeel.

 

Grt


Hi @RTigg, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb gelijk een kijkje genomen achter de schermen en ik heb de boosdoener denk ik gevonden. Ik zie dat de verhuisorder nog niet op completed staat. Zojuist heb ik hier een verzoek voor ingediend bij de technische dienst om dit in orde te maken. Houd er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voordat dit is gelukt. Zodra dit is gefixt, dan kan jij vervolgens weer verder aan de slag. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik hoop dat je nieuwe stulpje heel erg bevalt! 😁


Het is inmiddels gelukt alleen staat er sinds die tijd nog steeds dat de aanvraag is verstuurd en wordt verwerkt (inmiddels alweer een paar dagen). Hoe lang duurt dit ongeveer? Gaat dat Klantvoordeel dan ook weer met terugwerkende kracht in? 


Hoi @RTigg, het lijkt erop dat jouw Klantvoordeel aan de Thuis-kant nog wacht op de bevestiging vanuit Mobiel. Weet je zeker dat de adresgegevens bij beiden exact gelijk zijn? Als dit zo is, dan escaleer ik het naar onze Klantvoordeelspecialisten zodat het verholpen kan worden!


Goedenavond, beide abonnementen staan inderdaad op hetzelfde adres


Hi @RTigg, bedankt voor de informatie! Na een aantal laatste trucjes te hebben geprobeerd lukt het mij niet om jouw Klantvoordeel alsnog aan de praat te krijgen. Hierom heb ik jouw dossier uitgezet bij onze Klantvoordeelspecialisten en zij zullen dit tot op de bodem uitpluizen. Geen zorgen, al het voordeel dat je mist zullen wij volledig crediteren en zo zetten wij het graag voor je recht. :relaxed: Wij gaan verder voor je aan de slag en voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!


Goedemiddag,

Het klantenvoordeel is inmiddels geactiveerd. Alleen klopt volgens mijn factuur van november niet. De activatiekosten worden eerst in rekening gebracht en daarna ook weer verrekend via de kortingen/compensaties. Alleen wordt nu mijn maandelijkse korting/compensatie van 5 euro niet meer verrekend. Zouden jullie dat kunnen nakijken?

 

Alvast bedankt.

Groet,

 


Hallo @RTigg 

Je krijgt alleen klantvoordeel voor de dagen dat je recht had op klantvoordeel, dus voor de dagen dat je geen recht had op klantvoordeel krijg je geen klantvoordeel.


Dank voor je reactie.

 

@Cal geeft echter aan in zijn reactie dat ik gewoon recht hou op mijn klantvoordeel dus dan lijkt het me nog steeds dat het niet klopt.

 


@Cal geeft aan om het resterende klantvoordeel korting te crediteren, wellicht bedoeld hij hiermee achteraf 


Hoi @RTigg, goed dat je zo alert bent! Je bent mij eigenlijk net iets voor.

Wij stellen namelijk de facturen, achter de schermen, aan het begin van de maand op. Een aantal dagen geleden is gelukt om jouw klantvoordeel te activeren, alleen was dit nádat wij de factuur van deze maand hadden opgesteld.

Geen zorgen, ik ben jouw voordeel zeker niet vergeten en je zal de korting waar je deze maand recht op had terugvinden op de eerstvolgende factuur, namelijk die van december. Hiermee ga ik dit volledig voor je rechtzetten! :muscle:


@Cal bedankt!