T-Mobile, jullie maken het voor mij als nieuwe klant niet makkelijk. Het installatiepakket is niet geleverd en de monteur had dat eigenlijk al verwacht. Hij is mensen nu preventief al aan het bellen omdat het blijkbaar vaker voorkomt dan niet dat de pakketten niet geleverd worden.
Jullie hebben eerst een installatie ingepland, zonder het pakket uberhaupt te sturen. Toen was het; "sorry, sorry meneer. We gaan het regelen. We zorgen ervoor dat het pakket er voor de volgende installatie is. Beloofd. Gegarandeerd"
Nu hebben jullie weer een installatie ingepland, zonder het pakket te leveren. En verwachten dat ik dit als klant accepteer. Dat lijkt me niet de bedoeling. Eén keer de fout in, kan gebeuren, twee keer, das een structureel probleem.
Ik ga niet akkoord met het niet nakomen van de beloften die T-Mobile heeft gedaan. Ik ben wel flexibel, dus ga wel akkoord met;
- Installatie later op de dag, als het pakket er wel is
- Installatie een dag later
- Monteur op afgesproken tijd laten langskomen, glasvezel laten voorbereiden zodat ik zelf kan installeren.
Wat gaat het worden? Hoe gaan jullie je toezeggingen waarmaken?