Zo na een jaar bezinning, heb ik ervoor gekozen om T-mobile nog een kans te geven.
De eerste poging had ik na 3 weken inzet nog steeds geen aansluitng en heb ik de boel op de post retour gestuurd.
Vandaag had ik een afspraak voor installatie, krijg ik een telefoontje na mijn tijdslot dat ik niet thuis zou zijn geweest. Ik zit al de hele dag in de woonkamer met het gezin en er is geen monteur geweest.
Door de Kione die mij belde van T-mobile ben ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan ondanks dat ik ben ontploft.
De dag voor de afspraak heb ik nog gebeld met Nilai van T-mobile om te laten controleren of er wel lichtsignaal op mijn aansluiting staat voordat de monteur. En zou zou het nog extra voor mij laten checken.
Vorig jaar kwamen ze tenminste nog opdagen voor de installatie en nu gewoon afmelden zonder dat ze geweest. De dienstverlening is alleen maar slechter geworden. En nog steeds hebben ze geen traject voor escalaties!
De enige manier dat ik nog bereid was klant te worden is dat ze de monteur alsnog vandaag zouden langssturen, of mij zouden helpen met de installatie, maar ze hadden nog meer klanten (alsof ik geen klant bent).
Dus heb voor de tweede keer in een jaar tijd opgezegd. Wat een ondermaatste service verleent de buiten dienst. Ik heb het nergens nog nooit zo slecht meegemaakt.
Nu mag ik het pakket weer retour zenden.
In mijn top 3 voor slechtste service als het om afspraken gaat staat T-mobile met stip op #1.