Wat heb ik spijt dat ik niet bij Ziggo gebleven ben. Sinds de aansluitdatum van 22 januari jongstleden alleen maar gezeik gehad. Het geluid is slecht en de het tv signaal doet het dan wel en dan niet. En sinds vandaag doet ook de vaste internetverbinding het niet meer. Er wordt van alles beloofd maar die beloftes worden niet nagekomen. Ik heb de automatische incasso terug gehaald en betaal pas totdat ik een fatsoenlijke aansluiting heb...
Hallo
Het is natuurlijk niet fijn on een slechte verbinding te hebben.
Het storneren van je maandelijkse kosten is niet echt heel slim van je. Betreft dit een glasvezel aansluiting of DSL?
Bij glasvezel misschien eens de mediaconverter een paar minuten van het stroom halen, bij DSL zorg dat je modem direct op het ISRA punt is aangesloten.
Misschien niet slim maar ik betaal niet eerder voordat alles fatsoenlijk werkt. Ik heb inmiddels al vanalles geprobeerd maar niets helpt. Wordt alleen maar erger. Echt zo waardeloos....
Nou kan weer tv kijken maar internet/wifi werkt nog steeds niet. Zojuist dan maar eens een factory reset van de Zyxel T-50 gedaan maar wifi blijft op rood staan.?
Nou kan weer tv kijken maar internet/wifi werkt nog steeds niet. Zojuist dan maar eens een factory reset van de Zyxel T-50 gedaan maar wifi blijft op rood staan.?
Vanmiddag naar de klantenservice gebeld en omdat ik al het mogelijke al had gedaan maar van die medewerker werkt ik nul komma nul wijzer. Verder als de stroom eraf halen kwam hij niet, dat had ik zelf al meerdere keren gedaan, inclusief fabrieksreset. Moest hem zelfs uitleggen hoe ik thuis die fabriekreset kon doen Enige wat hij kon doen was een link sturen om een afspraak met een monteur te maken. Dat had ik nog maar net gedaan en ineens deed alles het weer?! Monteur maar weer afgezegd want heeft niet veel zin om iets te herstellen wat inmiddels weer werkt…. Als nu ook hetirreterende wegvallen van het geluid wordt opgelost dan ben ik pas echt blij. Dit zou eigenlijk al geregeld moeten zijn met een nieuwe box en compensatie van betaling van enkele weken maar daar is tot op dit moment nog steeds niets mee gedaan.
Hi
Hi
Ok. Bedankt voor de info. Haha nou ik blijf voorlopig even bij het modem uit de buurt. Blijft hij het zeker doen ;-) Meld mezelf wel weer als het weer gebeurd.
Hoi
Nee dat klopt niet want is dit weekend een paar keer in storing gevallen
Hi
Hoi
Waarom is er nu voor de zoveelste x de laatste periode storing internet & TV. Al sinds vanochtend vroeg storing! Dat maakt thuiswerken er niet makkelijker op en leren kind voor schoolexamen ook niet. Ik stap zsm over nu!
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.