Skip to main content

Storing regio 3881 (Putten/Ermelo)

  • 21 June 2024
  • 10 reacties
  • 524 Bekeken

We zitten in deze regio nu al een tijdje zonder vast internet door een kabelbreuk (27 uur).

Maar nu is het mobiele netwerk ook ter ziele lijkt het.

Iedereen is een unlimited internet voucher aangeboden, maar dat schiet weinig op nu de boel overbelast is als al je klanten ineens via mobiel moeten.

Is er zicht op verbetering? Zou wel graag voetbal kunnen kijken vanavond…

Ik heb dit gepost per postduif.

This topic has been closed for comments

10 reacties

 

We zitten in deze regio nu al een tijdje zonder vast internet door een kabelbreuk (27 uur).

Maar nu is het mobiele netwerk ook ter ziele lijkt het.

Iedereen is een unlimited internet voucher aangeboden, maar dat schiet weinig op nu de boel overbelast is als al je klanten ineens via mobiel moeten.

Is er zicht op verbetering? Zou wel graag voetbal kunnen kijken vanavond…

Ik heb dit gepost per postduif.

Ik ook per postduif :) - het lijkt er op dat het nog wel even duurt volgens: 

 
Je kunt een simkaart regelen via de klantenservice lijkt het - niet helemaal duidelijk hoe dat moet (ik ga maar eens bellen, want ik wil nog wat data overhouden in mijn belbundel deze maand)

Ik heb unlimited data, maar nu lijkt het netwerk overbelast. Er is komt geen data meer binnen op de telefoon zelf

Oef - dan heb ik ‘geluk’ dat ik bij een andere mobiele provider zit denk ik… heb gelukkig nog wel 4g… helaas niet unlimited :P

3853 en heb unlimited en vooralsnog werkt mijn hotspot nog (niet geweldig mja beter dan helemaal niks)

Mja het bereik is hier sowieso minimaal met 1 streepje. Dat is niet zo erg als de vaste verbinding het gewoon doet. Maar dit zal wel de nekslag geweest zijn :D

 

Kan nog wel even door met mijn werktelefoon met vodafone of die van mijn vrouw met kpn. Maar het is wel een beetje behelpen.

Hier ook geen 5g meer via Odido netwerk. Leuk inderdaad die unlimited vouchers, vanochtend nog prima kunnen werken via hotspot maar nu niet meer. 

Echt een drama. Helemaal ook dat ze geen prognose afgeven en het netwerk blijkbaar niet geschikt is voor de momenteel gevraagde bandbreedte. 

Ik snap het wel, en het is ook een beetje overmacht en zo.

Maar gooi dan niet die andere topics dicht

Ben benieuwd hoe lang deze open blijft

Ja dat zullen we zien, ik heb net gebeld en ze zijn schijnbaar hier in Putten nu ook bezig met werkzaamheden aan de zendmast omdat het mobiele netwerk plat ligt. 

Dat betekend dus dat de oplossing die ze bieden door vouchers uit te geven zomaar gezorgd kunnen hebben voor een nog groter probleem wat nog meer mensen treft. Nou afwachten maar, ik vind overigens wel dat de communicatie vanuit Odido hier en daar wel wat beter kan. Als ik via de website mijn postcode intik is er nog steeds geen storing...

 

Reputatie 2

Ja beetje vreemd, na 27 uur is er hier nog steeds geen storing bekend.

Ach ook dat is Odido, als je maar lang genoeg blijft ontkennen verdwijnt het probleem vanzelf.

Reputatie 7
Badge +16

Excuses dat hier zoveel uur overheen ging. Ik weet niet precies waarom de officiële aanmelding aan providerkant op zich liet wachten. Het probleem is wel op 20 juni gemeld en gaf als regio Harderwijk/Ermelo aan maar Putten is zo te zien nergens genoemd. Op 22 juni is het incident officieel afgemeld. Bedankt voor jullie geduld hierin!