Beste,
Ik ben nu 36 dagen klant van T-Mobile. Van deze 36 dagen had ik tot 3 dagen terug een uptime van 70% op het gigabit netwerk. Nu heb ik de afgelopen 3 dagen al geen internet meer en voel ik mij niet gehoord door T-Mobile.
Situatie:
Tijdens de installatie van mijn T-Mobile aansluiting (als nieuwe klant) verliep alles al niet helemaal lekker echter waren er meerdere keren per dag hier verschillende monteurs aanwezig om het probleem op te lossen. Erg netjes en binnen 2 werkdagen was mijn aansluiting in orde.
Nu 30 dagen na de aansluiting ligt mijn internet er bijna 3 dagen uit. Op zich geen probleem als ze bezig zijn met je probleem echter ligt deze op de stapel te wachten.
- Op dinsdag 04-05 meld ik om 9:00 dat ik storing heb.
- Op woensdag 05-05 komt er om 8:10 een monteur langs die constateerde dat het aan mijn inkomende glasverbinding ligt.
- Op woensdag 05-05 word T-Mobile hiervan op de hoogte gesteld door de monteur om 9:00
- Op woensdag 05-05 maakt T-Mobile om 13:00 een ticket aan voor hun technische dienst.
- Nu donderdag 06-06, 15:20 en er is nog niks gebeurt, geen terug koppeling of wat dan ook.
Wat ik dus niet begrijp is waarom worden nieuwe klanten bij aansluiting en proeftijd behandeld als koning maar als je later een probleem ervaart word je behandeld alsof het er niet toe doet. Voelt erg als, de buit is binnen dus doe maar rustig aan.
Kan iemand mij dit uitleggen ik ben het namelijk nu al beu en begin toch spijt te krijgen dat ik ooit ben overgestapt. Als het werkt, werkt het goed daar heb ik echt niks op aan te merken. Maar als het stuk is heb ik het idee alsof je er niet toe doet.