Sinds afgelopen donderdag (23 juni) krijg ik dagelijks een mail en SMS van Guidion met het verzoek om een afspraak met de Guidion-monteur te maken.
Hier gaat iets niet goed, aangezien mijn glasvezelabonnement op 3 juni jl. (na tussenkomst van KPN Netwerk) al is ingegaan. Er is geen storing, noch heb ik een verzoek gedaan voor een monteur.
Ik heb afgelopen donderdag gebeld met jullie klantenservice. Ik begreep dat deze herinnering voortkomt uit een ticket dat op 30 mei is aangemaakt. Op die dag is de Guidion-monteur langs geweest, maar kon geen werkend internet opleveren, aangezien er geen signaal op de lijn stond. Ik heb toen contact opgenomen met jullie klantenservice hierover en jullie gaven aan het probleem door te zetten naar KPN Netwerk. Aangezien ik daarna niets meer van jullie of KPN Netwerk vernam, heb ik jullie weer gebeld. Ik vermoed dat jullie toen een nieuw ticket hebben aangemaakt, naar aanleiding waarvan KPN Netwerk op 3 juni de lijn gepatcht heeft en de werking bij mij thuis is komen controleren.
Ik begreep van de klantenservice dat het oorspronkelijke ticket van 30 mei nu (een maand later) is opgepakt. Dat is dus niet meer nodig. Verzoek - aan een van de moderators - om de eerder genoemde dagelijkse herinneringsberichten te stoppen. Ik heb dit ook verzocht aan de klantenservicemedewerker. Die zou hiervan ‘een aantekening maken’, maar de herinneringen zijn niet gestopt.
Dank alvast.