Skip to main content
Beantwoord

Status van mijn internetinstallatie / abonnement

• September 22, 2026
  • 14 reacties
  • 135 Bekeken

Beste Odido,

Op 08-09-2026 heb ik via MediaMarkt een contract afgesloten (Ordernummer: 258024932). Er is mij verteld dat er contact met mij opgenomen zou worden voor de installatie, maar ik heb nog niets gehoord.

Ik ben inmiddels verhuisd naar het adres: XXXXX.

Kunt u mij alstublieft laten weten wanneer de monteur komt voor de installatie?

Met vriendelijke groet,

Amatul Wasey

Beste antwoord door Cem van Odido

Hi ​@Amatul, super! Hartstikke bedankt voor het delen van de code, je verificatie is nu compleet!

Je hebt een DSL-verbinding, geen glasvezel. Dat betekent goed nieuws voor de snelheid van je installatie: er komt geen monteur bij je langs, want je installeert het zelf. Dat is zo gepiept!

Je installatiepakket kon eerder niet bij je worden afgeleverd. Ik heb het pakket zojuist opnieuw voor je verzonden naar het juiste adres. Zodra dit onderweg is, ontvang je een track & trace-code per mail, zodat je precies kan volgen wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd. In het pakket zitten duidelijke instructies om je modem zelf aan te sluiten. Je kan deze stappen ook alvast bekijken op onze website.

Kom je er tijdens het installeren niet uit, of loop je tegen een melding of foutje aan? Laat het me dan gewoon weten in dit topic. Dan kijk ik direct met je mee naar de oplossing!

14 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 22, 2026

Hallo ​@Amatul

De bestelling was nog voor je oude adres? Het beste is om de bestelling voor je oude adres telefonisch te annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen voor je nieuwe adres.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 22, 2026

Hello Waqqas,

Bedankt voor je reactie. Ter verduidelijking: dit is mijn allereerste internetabonnement ooit, en ik heb dit direct vanaf het begin besteld voor mijn nieuwe adres aan de xxxx Zoetermeer. Ik heb geen oud adres of oud abonnement.

Kun je dit controleren aan de hand van mijn ordernummer (258024932) en mij helpen om de installatie in te plannen?

Alvast bedankt!

Amatul Wasey

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 22, 2026

​@Amatul 

Ik ben geen moderator maar wat is de status in je Odido account en is er al een glasvezelaansluiting aanwezig?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 22, 2026

Hoi Waqqas,

Bedankt voor je bericht. Ik ben niet zo handig met al deze online systemen, dus ik heb niet precies gekeken in mijn Odido-account. 

Ik heb het contract op 08-09-2026 afgesloten bij MediaMarkt met ordernummer 258024932 voor mijn nieuwe adres  Kunt u of een moderator alsjeblieft voor mij nakijken wat de status is en wanneer de installatie kan plaatsvinden?

Alvast heel erg bedankt voor je hulp!

Amatul Wasey

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • September 22, 2026

​@Amatul haal je adres weg. Dat doe je met de 3 puntjes 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 22, 2026

​@Amatul 

Als er geen problemen zijn dan hoor je automatisch een mail te krijgen om een afspraak te maken, blijkbaar gaat het toch ergens mis.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 23, 2026

Hoi Waqqas,

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik heb inderdaad geen e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen, en ik weet niet precies wat er misgaat. 

Kan een moderator of de klantenservice mij alsjeblieft helpen om de installatieafspraak handmatig in te plannen voor mijn ordernummer 258024932? 

Alvast heel erg bedankt!
Amatul Wasey

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Amatul, geen zorgen! Ik ga dit tot op de boden voor je uitzoeken. Je wilt natuurlijk precies weten wat je kunt verwachten. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons moderatoraccount om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is voltooid, zetten we ons gesprek in dit topic voort. We doen dit om ervoor te zorgen dat er altijd een collega beschikbaar is om je te helpen. Ik kijk uit naar je privébericht!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 24, 2026

Ik heb zojuist een privébericht gestuurd.

Cem van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 25, 2026

Hi ​@Amatul, ik heb je een verificatiecode per e-mail gestuurd. Wil je de code hier met mij delen in het topic? Zo kan ik of een van de andere moderators je verder helpen!

(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 25, 2026

Ik heb nog geen e-mail met een verificatiecode ontvangen. Kunt u deze alstublieft controleren en opnieuw sturen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Amatul, inderdaad! Ik zie nu dat er al die tijd een fout in je e-mail heeft gezeten. Je hebt nooit een e-mail van ons ontvangen om deze reden. Ik heb de fout eruit gehaal en je een nieuwe e-mail gestuurd met een code. Kan je deze hier met mij delen? Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 28, 2026

Hier is mijn verificatiecode: 8515550

Cem van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2026

Hi ​@Amatul, super! Hartstikke bedankt voor het delen van de code, je verificatie is nu compleet!

Je hebt een DSL-verbinding, geen glasvezel. Dat betekent goed nieuws voor de snelheid van je installatie: er komt geen monteur bij je langs, want je installeert het zelf. Dat is zo gepiept!

Je installatiepakket kon eerder niet bij je worden afgeleverd. Ik heb het pakket zojuist opnieuw voor je verzonden naar het juiste adres. Zodra dit onderweg is, ontvang je een track & trace-code per mail, zodat je precies kan volgen wanneer het pakket bij je wordt afgeleverd. In het pakket zitten duidelijke instructies om je modem zelf aan te sluiten. Je kan deze stappen ook alvast bekijken op onze website.

Kom je er tijdens het installeren niet uit, of loop je tegen een melding of foutje aan? Laat het me dan gewoon weten in dit topic. Dan kijk ik direct met je mee naar de oplossing!