Skip to main content

Hi Odidio,

3 oktober j.l. heb ik een order geplaatst voor glasvezel internet op ons nieuwe adres. Direct daarna heb ik een bevestiging ontvangen maar sindsdien blijft het stil.

De vorige bewoners hebben de glasvezelaansluiting van de stoep naar de meterkast aan laten leggen, dus hier heb ik geen verdere correspondentie over. Ik ging er echter wel van uit dat de oplevering van de daadwerkelijke internetaansluiting hierdoor vrij vlot mogelijk was. Helaas is er na de bevestiging geen correspondentie meer geweest vanuit Odido.

Graag hoor ik wat de status van de bestelling en de verwachte aansluitdatum is.

Hallo @yorrickzijlstra 

Wat is de status van de bestelling in je Odido account? Als het glasvezel gereed is voor gebruik dan ontvang je een mail om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie.


Hi @Waqqas ,

Daar staat dat de bestelling in behandeling is.

De vinkjes bij fase 1 (je bestelling)  zijn groen, en in fase 2 (installeren en genieten) staat er al meer dan een week een vinkje bij installatiepakket maar nooit een mail van Guidion of een t&t voor het installatiepakket ontvangen.


@yorrickzijlstra 

Als je de privé velden in je community profiel invult dan kan een moderator meekijken wat er precies aan de hand is.


Hi @yorrickzijlstra, allereerst van harte welkom op onze community en bij Odido! Ik heb meteen voor je gekeken hoe het ervoor staat met je bestelling. Ik zie dat de patch installatie nog gedaan moet worden door de netwerkbeheerder. Dit stond gepland voor 14-10, maar is nog niet bij ons afgemeld. Zodra dit gebeurd is, zal je bestelling verder doorlopen en ontvang je een uitnodiging om een afspraak in te plannen met Guidion en wordt het installatiepakket naar je toegestuurd! 😁


Reageer