Skip to main content

Hallo Odido,

Ik ben per 1 oktober overgestapt op internet (vdsl) van Odido, en dat werkte direct. Ik gebruik een eigen modem (Fritzbox), heb het profiel op T-Mobile thuis gezet.

Echter in de app blijft de status op In oplevering staan. Niet handig want wil ook tv aan zetten en dat kan nu niet. Kan dit opgelost worden?

Mvg.,

Marcel 

Hoi @marcel.zomer ,

De Guidion monteur zal eerst met de Zyxel router de lijn technische en administratief opleveren. Dan gaat alles goed komen. Had je die afspraak al gemaakt?


Hallo @eric , nee dat was niet de afspraak in de overeenkomst en zit ik ook niet op te wachten. Lijn werkt al, met eigen modem. Het gaat alleen om het administratieve deel.

 


Sluit dan eens 'even' de Zyxel aan. Kijk dan of de bestelling doorloopt.


Ja dat kan ik nog wel even proberen inderdaad. Wel irritant, maar goed...


Hallo @marcel.zomer 

Waarom nam je geen tv tijdens het bestellen? De kans bestaat nu dat je de welkomstkorting kwijt raakt door het wijzigen van je abonnement.


Hallo @Waqqas , dat heb ik gedaan. Maar kan pas geactiveerd worden na activering internet. Heb mijn korting op het internet abonnement.


@eric heb Zyxel modem even aangesloten maar status van bestelling is nog niet veranderd. Eigen modem weer aangesloten...


@marcel.zomer 

Je kan de Zyxel het beste even aangesloten laten totdat dit opgelost is. Misschien kan je eens een fabrieksreset uitvoeren om te kijken of de status dan wel veranderd en anders kan een moderator helpen om de status op afgerond te krijgen.


@marcel.zomer Goed dat je hier een topic over hebt geopend. Ik help je graag verder!

Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie inderdaad dat de order niet doorloopt, ondanks dat de lijn actief is. Ik heb meteen een ticket aangemaakt naar mijn collega’s van de technische dienst met de vraag of zij dit kunnen aanpassen. Ik weet zeker dat dit helemaal goedkomt! 

Wil je wel zoals @Waqqas aangeeft het Zyxel modem aansluiten tot dit is opgelost? Op die manier kunnen mijn collega’s zien dat je online bent. Alvast bedankt voor de genomen moeite! 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag! 


Hallo @Teresa van Odido , bedankt voor het direct oppakken. Ik kan nu niet de Zyxel aansluiten want ben op werk. Ook doe ik dat liever niet omdat ik dan mijn eigen router er achter moet zetten en configuratie aan moet passen, om internet op alle aangesloten apparaten te behouden en geen oorlog met onze tieners te ontketenen…

Als het moet dan doe ik het wel maar zou toch niet nodig moeten zijn? Lijn is immers actief.


@marcel.zomer 

Kan de Fritzbox niet achter de Zyxel router?


@marcel.zomer 

Kan de Fritzbox niet achter de Zyxel router?

Ik heb hem opnieuw aangesloten en nu is hij wel doorgelopen. Misschien heb ik vorige keer iets niet goed aangesloten of ben ik te ongeduldig geweest. Nu ook de emails gekregen dat oude KPN abonnement gestopt is, en bevestiging mail Odido dat nieuwe abonnement per vandaag gestart is. 

@Teresa van Odido probleem is opgelost!


Hi @marcel.zomer, wat super om te zien dat het nu helemaal opgelost is en je nu van de diensten gebruik kan maken! 😄 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kan je hier altijd een nieuw topic voor starten. Ik wil je een hele fijne dag wensen! 


Reageer