Skip to main content

Beste Odido,

Vorig jaar, OKT 2023, heb ik een glasvezelaansluiting met TV en telefoon aangevraagd.
Twee maanden geleden, nadat de kabel was gelegd en allerlei apparatuur was gemonteerd en aangesloten ('r brandden zelfs al lampjes).

De monteur die er speciaal voor langskwam, gooide na vijf minuten de handdoek in de ring; "Het signaal moet nog worden aangesloten.”. 
Met 'n "Don't call us, we'’l call you.” pakte hij z'n spullen en vertrok. Sindsdien niks meer gehoord (?).

Om zeker te zijn dat ik bereikbaar zou zijn ben ik (6 weken geleden al) een tweede SIM-kaartje gaan gebruiken ('t nummer staat in m'n Odido-profiel). Het nummer werkt want ik heb m'n dochter ermee laten bellen.

't Lijkt er op dat dat hele glasvezel-gedoe mij niet gegund is moet ik de hele aanvraag maar annuleren, of moet ik nog "wat geduld’ betrachten?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet,
Luc

Het is niet toegestaan om meer dan 1 topic aan te maken over hetzelfde onderwerp of met dezelfde inhoud. Lees alsjeblieft onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Zo ben je precies op de hoogte van alles! 😊

Dit topic gaat nu op slot.