Skip to main content

Status bestelling verkeerd

  • 26 June 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hai,

 

Hier bij mij in Leidschendam hebben ze vorig jaar alle straten opengehad en overal glasvezel ingelegd.

Bij onze woning waren ze half juli gereed.

Ook een formulier volgde of i bereid was voor de aanleg in de woning, kon ik invullen en opsturen dan kwam er een afspraak. ZO gezegd zo gedaan en vervolgens wacht ik al een jaar, ODF zegt dat de installateur ” vanzelf “ contact opneemt .?!

Nu heb ik pre abbo genomen bij Odido zodat er wellicht van hun kant ook wat voortgang kan komen.

Nu zie ik in de status hier staan ... in afwachting tot de glasvezel in uw straat wordt aangelegd !!!!

Dat ligt er al een JAAR !!!

Wat kan ik nog doen zonder v/h kastje naar de muur gestuurd te worden , wat is er nodig waardoor ik de aansluiting in de woning krijg???!!!

 

Instalateur moet ik weten dan kan ik die benaderen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @MartinNij, dank voor dit topic! Ik snap je vraag absoluut. Wachten is niet fijn, vooral niet op een gloednieuwe glasvezelverbinding. Ik moet gelijk aangeven dat er geen klantnummer in je Community profiel staat en ik op je e-mailadres geen abonnement kan vinden. Ik kan dus (nog) niet met je meekijken. Wel het is zo dat als je een pre-order plaatst, het duidelijk is dat de vezel nog niet gereed is. Wij zijn als provider compleet afhankelijk van de planning en werkzaamheden van Open Dutch Fiber. Een jaar wachten is lang, maar niet ongewoon. In sommige gevallen wacht Open Dutch Fiber op akkoorden vanuit de gemeenten, is er misschien wat aan de hand met de grond waarin gegraven moet worden, of ligt simpelweg de planning in de toekomst.

Als provider wil ik jou natuurlijk zo snel mogelijk verwelkomen, maar dienen wij inderdaad Open Dutch Fiber af te wachten. Zodra alles in orde is en er een bruikbare lijn in de grond licht van jouw woning tot de wijkcentrale, zijn wij aan zet. Wij sturen je dan meteen een installatiepakket en zorgen dat je een afspraak kunt maken met Guidion voor de binnenshuis installatie.

Voor nu dank ik je hartelijk voor je geduld Martin!

Reageer