Hoi!
Omdat het nu bij de telefonische klantenservice druk is - en ook op de chat - lang moet wachten, stel ik de vragen maar even via dit forum.
1 Installatiedatum is nog (steeds) niet bevestigd
Op 22 februari 2020 heb ik een bestelling geplaatst voor een Alles-in-1 pakket van T-Mobile Thuis. Op zich was ik ruim op tijd - wensdatum was 19 juni a.s. - maar afgezien van een bevestiging van de bestelling heb ik nog niets gehoord. Ook geen bevestiging dat de aansluiting inderdaad op 18 juni a.s. doorgaat. Ik wil wel graag weten of ik ook daadwerkelijk op 19 juni 2020 word aangesloten, omdat ik mijn oude aanbieder (KPN) nog moet opzeggen. En zij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.
2 Overstap naar glasvezel nog mogelijk?
In februari 2020 heb ik een aanvraag gedaan voor internet over xDSL. Ik heb begrepen dat KPN NetwerkNL in mei begint met de aanleg van glasvezel en dat dit gedurende 2020 ook klaar is voor gebruik. Kan ik dan ook binnen T-Mobile Thuis nog de overstap maken van xDSL naar glasvezel?
Alvast bedankt voor de tijd en moeite.