Skip to main content

Op 28 augustus een bestelling gedaan zodat we 15 oktober een werkend internet zouden kunnen hebben. Nu blijkt de huidige aanvrager nog niet doorgegeven te hebben dat zij verhuizen. Dit houdt blijkbaar mijn bestelling tegen.

Ik kreeg hiervan 18 september bericht met de mededeling en de vraag om een koopcontract te sturen. Deze gelijk de volgende dag opgestuurd i.v.m. het echt nodig hebben van internet op 15 oktober. Helaas tot nu toe geen reactie van Odido.

Ik kreeg wel opgelegd dat ik binnen een week moest reageren, maar zelf laten jullie op je wachten. Ik weet nu nog steeds niets. Wat is nu de status?

In de aanvraag ook gevraagd om nieuwe apparatuur op oude adres te krijgen zodat dit ervoor in bezit zou zijn.

Nu vraag ik me echt af of dat dit nog goed gaat komen. Er zijn nog maar 2 weken te gaan. Gaat het nog lukken?

Hi @b1angel72, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat de order nog goedgekeurd moet worden doordat de oude bewoner nog niet opgezegd heeft. Ik heb de order nu handmatig doorgezet. Of we de 2 weken gaan redden durf ik niet te zeggen maar de order loopt in ieder geval nu wel goed door. Als het goed is ontvang je ook spoedig een bericht hierover!


Bedankt @Tommie van Odido ,

ondertussen de aansluiting in kunnen plannen met Guidion. Gewenste datum net niet gehaald, maar gelukkig nog wel in dezelfde week.

Ik had ook gevraagd of ik de apparatuur op mijn huidige adres (ivm datum sleutel overdracht) zou kunnen ontvangen en dat zou geen probleem moeten zijn en ook zo aangegeven moeten zijn bij mijn bestelling.

Gezien ik zelf de voortgang blijkbaar nog niet mag zien. Kan je misschien ook nog even kunnen kijken of dat dit nu ook goed gaat?


Hoi @b1angel72, ik heb het direct nagekeken! Het staat correct in het systeem en je zult het pakket op je huidige adres ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Succes met de verhuizing! Groetjes, Ishana


Reageer