Welkom op onze community! @Kay01
Allereerst dankjewel voor het verlengen van jouw Internet + TV abonnement. Dat waarderen we enorm!
Leuk dat je de Mediabox krijgt, ik weet zeker dat je hier veel plezier van zult hebben. Ik zoek uiteraard graag voor je uit waar deze blijft.
Ik ben gelijk gaan kijken en zie gelukkig dat de opdracht om de Mediabox te versturen al bij het distributiecentrum ligt. Echter zijn zij nog aan het wachten op een nieuwe voorraad. Zodra deze er is, wordt de box meteen jouw kant opgestuurd. Op dit moment durf ik alleen niet precies te zeggen wanneer dit zal zijn.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Alvast ontzettend bedankt voor je geduld!
Goedemorgen Teresa, Odido,
Bedankt voor de informatie.
Het is inmiddels 2 weken geleden en ik heb nog steeds niks ontvangen of gehoord.
Is er al iets meer duidelijk?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Kay Verwijst
Hi @Kay01, ik snap je vraag helemaal! We verwachten deze week nog het pakket te kunnen versturen. Weet dat we er ontzettend druk mee bezig zijn (geweest). Hou jouw e-mail in de gaten want zodra het in de handen van de bezorgdienst is, krijg jij een e-mail!