Skip to main content

Sinds een aantal dagen is de status van de bestelling niet meer benaderbaar.

Melding

Oops! Hier ging iets mis.

 

De pagina die je zoekt bestaat niet. Of niet meer. Of er zit een foutje in de link.

Dit heeft gewerkt.

Welkom op de Community, Nicos en tof dat je een bestelling hebt geplaatst! Gaat het om een mobiel abonnement? Dan gok ik dat je hebt gekozen voor ophalen in 1 van onze winkels. Je kan de bestelstatus dan niet inzien. Mijn collega's nemen per SMS contact met je op, zodra jouw toestel klaarligt. Heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik direct met je mee! 😄


Sorry
In de verkeerde topic gepost. Dit moet bij Internet + TV zijn,


Hi Nicos, geen probleem! Ik zet je topic direct in het juiste subforum. Mijn collega's van Internet + TV komen dan zo snel mogelijk bij je! 


Vandaag (1-mrt-24) nog een keer geprobeerd om de status van de bestelling in mijnOdido te bekijken.

Nog steeds dezelfde foutmelding.

Waarom werkt dit niet (meer)?


@nicos40 Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dit inderdaad ook. Ik wil het heel graag voor je oplossen, maar op dit moment zijn de juiste experts niet aanwezig. Ik heb dit topic opgeslagen in mijn persoonlijke agenda en kom hier maandag bij je op terug. Alvast bedankt voor je geduld! 


@nicos40 Mijn excuses dat je nog niks van mij hebt gehoord. Wegens de drukte heb ik dit topic over het hoofd gezien. 

Ik heb de specialisten inmiddels een bericht gestuurd, maar hier nog geen reactie op vernomen. Zodra ik meer weet, laat ik je dit gelijk weten in dit topic. 


6-mrt-24
Laptop nog steeds dezelfde foutmelding.

Odido App , Android 13 , Redmi Note 11s

  1. Nieuw probleem het abonnement staat er ntet meer bij.
  2. Abonnement (Internet) opnieuw toegevoegd - Ok
  3. Status bestelling (see Pic1)
  4.  selecteer Activeren glasvezel ‘Bekijk status’ -> foutmelding.(pic2)

     

     

    Odidio App-Bekijk Status:

    Odidio App-Foutmelding na touch of ‘bekijk status’

     

  5. Nu is het abonnement weer weg in de Odido App
    Oidido App: Abonnemnet staat niet meer in het overzicht



     

    Er zijn geen links gebruikt die vanuit een email zijn geactiveerd.


@nicos40 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega die hier over gaat en dit zal verder worden opgepakt. Ik weet zeker dat mijn collega’s dit kunnen oplossen, zodat je binnenkort zelf weer de status kunt in zien. Wanneer dit precies is, durf ik op dit moment niet te zeggen. 

Mocht ik iets voor je kunnen doorgeven of uitzoeken, laat het mij dan weten. Ik kijk dan direct met je mee!


12-mrt-24
Odido App: Update to v8.3.0

  • Het abonnement blijft nu staan in het overzicht.
  • Als we de status van de bestelling bekijken:
  • Nog steeds (dezelfde) foutmelding bij opvraag van de status van de bestelling.
    We zien wel de status voorbijkomen op het scherm, echter wordt door de foutmedling (aan het einde?) weggedrukt.

@nicos40 Fijn om te lezen dat je het abonnement in ieder geval weer ziet staan. Mijn collega’s zijn druk bezig, zodat je binnenkort ook de status van je bestelling weer kunt in zien. 


Reageer