Sinds een aantal dagen is de status van de bestelling niet meer benaderbaar.
Melding
Oops! Hier ging iets mis.
De pagina die je zoekt bestaat niet. Of niet meer. Of er zit een foutje in de link.
Dit heeft gewerkt.
Sinds een aantal dagen is de status van de bestelling niet meer benaderbaar.
Melding
De pagina die je zoekt bestaat niet. Of niet meer. Of er zit een foutje in de link.
Dit heeft gewerkt.
Welkom op de Community, Nicos en tof dat je een bestelling hebt geplaatst! Gaat het om een mobiel abonnement? Dan gok ik dat je hebt gekozen voor ophalen in 1 van onze winkels. Je kan de bestelstatus dan niet inzien. Mijn collega's nemen per SMS contact met je op, zodra jouw toestel klaarligt. Heb je je ordernummer voor me? Dan kijk ik direct met je mee!
Sorry
In de verkeerde topic gepost. Dit moet bij Internet + TV zijn,
Hi Nicos, geen probleem! Ik zet je topic direct in het juiste subforum. Mijn collega's van Internet + TV komen dan zo snel mogelijk bij je!
Vandaag (1-mrt-24) nog een keer geprobeerd om de status van de bestelling in mijnOdido te bekijken.
Nog steeds dezelfde foutmelding.
Waarom werkt dit niet (meer)?
Ik heb de specialisten inmiddels een bericht gestuurd, maar hier nog geen reactie op vernomen. Zodra ik meer weet, laat ik je dit gelijk weten in dit topic.
6-mrt-24
Laptop nog steeds dezelfde foutmelding.
Odido App , Android 13 , Redmi Note 11s
Odidio App-Bekijk Status:
Er zijn geen links gebruikt die vanuit een email zijn geactiveerd.
Mocht ik iets voor je kunnen doorgeven of uitzoeken, laat het mij dan weten. Ik kijk dan direct met je mee!
12-mrt-24
Odido App: Update to v8.3.0
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.