Hallo, Ik heb glasvezel besteld bij odido. Inmiddels is er een monteur (van guideon)langsgeweest om een kastje te installeren voor de aansluiting. Echter is de status van mijn bestelling nog steeds in behandeling, ontvang ik emails om een afspraak te maken voor de monteur die dus al langs is geweest en doet mijn inter et het nog steeds niet. Wat gaat hier niet goed?
Welkom op onze community!
Ik kan mij voorstellen dat je niet kan wachten om gebruik te maken van onze diensten. Ik help je dan ook graag verder om dit te realiseren!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie in ons systeem dat de afspraak met Guidion gepland staat voor 7 december. Deze monteur zorgt voor de installatie van het modem en voor het activeren van het abonnement
Kan het zijn dat de monteur die is langs geweest, een monteur is van de netwerkbeheerder of was dit echt Guidion?
Wil je dit nog eens voor mij nagaan? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Hoi Teresa. Ik dacht dat dit ook guidion was. Maar ik zal dan eerst de afspraak a.s. zaterdag afwachten. Dank voor de info!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.