Ik heb per 22 november glasvezel internet van tmobile op mijn nieuwe adres besteld. Helaas mocht ik dit niet zelf aansluiten en kon de Guidion monteur pas op 30 november langskomen. Een week geen internet en tv, vervelend, maar te overzien.
Op 30 november constateerde de monteur dat de glasvezel verbinding niet goed werkte. Hij gaf aan het verzoek door te zetten naar KPN, waar 1 tot 2 werkdagen voor zou staan. Hij gaf aan dat het meestal de volgende dag werd opgepakt.
Inmiddels is het 7 december, nog steeds geen internet en geen idee hoe lang het nog duurt. Al 2 keer contact gehad met de helpdesk die me niet verder kunnen helpen. Voorgesteld om dan in ieder geval een 4G modem te leveren, zodat we nog een beetje thuis kunnen werken in corona tijd, maar dat was niet mogelijk.
Allemaal erg vervelend, nu maar zelf een 4G modem besteld + een prepaid T-Mobile simkaart. Nu de vraag:
- Kunnen jullie me een code toesturen zodat ik in ieder geval met mijn bestelde 4G simkaart onbeperkt 4G internet heb als tegemoetkoming?
- Is er een mogelijkheid om het hele proces wat te versnellen?
Hmmm, de beller is sneller lijkt het?
Hi
Bedankt voor de reactie.
Zonder dat iemand daar persoonlijk voor verantwoordelijkheid is blijft het wel vervelend dat we internet aanvragen voor 24 november en nu bijna 3 weken later nog geen idee hebben wanneer we weer TV en internet hebben.
Zeker in een periode van thuiswerken een erg lange tijd zonder werkend internet.
Bedankt. Het heeft helaas lang geduurd, maar sinds vanmorgen hebben we internet. Dus daar zijn we blij mee.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.