Hi,
sinds begin maart klant internet + tv bij Odido vanwege een verhuizing.
Op 05 maart is er een Guidion-monteur langs geweest die constateerde dat er een verkeerde ONT is opgestuurd - kon verder niks doen.
Paar dagen later nieuwe ONT ontvangen (Nokia) van Odido.
Op 12 maart is er een nieuwe Odido-monteur langs geweest die vertelde dat de aansluiting in het glasvezelkastje in de meterkast niet voldeed, er moet een Delta-monteur langskomen - kon verder niks doen.
Op 20 maart is er een Delta-monteur langs geweest die het kastje in orde heeft gemaakt en de ONT en modem heeft aangesloten. Hij vertelde wel gelijk dat het vaak zo is dat het serienummer op de ONT niet overeenkomt met het daadwerkelijke serienummer in het systeem waardoor er vanuit Odido een omzetting moet worden gedaan, kleine moeite vertelde hij - hij kon verder niks meer doen.
Op 21 maart heb ik met een medewerker van de klantenservice van Odido gebeld, hij vertelde dat dit een ticket zou worden voor de technische dienst en dat zij dit gaan oplossen door of een omzetting serienummer of door (weer) een vervanging van de ONT.
Heb verder geen melding oid. van dit ticket gehad, wat is nu de status? Gaat Odido de omzetting doen? Wordt de ONT omgeruild? Wanneer gaat dit gebeuren? Ik zit nu bijna een maand zonder vast internet - wat nog relatief kort is als ik de berichten op die forum lees - wie is er nu aan zet?
Gr.
Gianni
*** (bewerkt door moderator vanwege privégegevens klant)