Skip to main content

soap odido met delta


soap odido en Delta , op 18 juni abonnement aangevraagd bij odido internet en tv , op 17 juli kwam de monteur om aan te sluiten maar die was binnen 5 minuten vertrokken omdat er geen signaal staat op de delta kabel , 22 juli kwam er een andere monteur om aan te sluiten , binnen 5 minuten weer vertrokken , geen signaal . na contact met odido heeft odido een ticket gemaakt naar delta om met spoed een monteur naar mij te sturen , ik nam contact op met delta die mij vertelde dat zij niets van een ticket weten maar dat het ook zinloos is omdat bij hun alles goed zou staan , het rode signaal lampje betekent volgens delta dat het modem niet is aangesloten , odido blijft volhouden dat er geen signaal is , weer diverse malen contact gehad met delta maar die worden een beetje boos op mij omdat het niet hun probleem is maar probleem van odido , ik zit daar als klant tussen en kan geen kant op .het laatste contact met odido was wel komisch ik krijg gratis wifi punten opgestuurd als goedmakertje voor alle problemen met de mededeling dat ik ze mag proberen , als mijn wifi niet verbeterd mag ik ze terug sturen , als de wifi wel verbeterd moet ik ze eind van de maand betalen , hoezo goedmakertje ??hoezo gratis ??
Deze staat in de top 3 van de sigaar uit eigen doos .Ik raad mensen aan om niet in zee te gaan met odido of delta , ze zijn alleen op geld uit en geven totaal niets om de klanten

Datum van ervaring: 23 juli 2024

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @koos zwanink 

Nou, ik kan je vertellen dat een rode alarm lampje inderdaad aangeeft dat er geen signaal is dus dat is iets voor de netwerkbeheerder. Was zeker een hele aardige iemand van de klantenservice die je alsnog een gratis WiFi punt gaf ✅

wat betreft het rode lampje. dat ben ik met je eens maar de netwerkbeheerder zegt dat alles in orde is ,

de gratis wifi punten moet ik wel betalen als ze het goed doen en anders terugsturen hahaha

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @koos zwanink, goed dat je aan de bel trekt en sorry dat er nog geen monteur van Delta bij je langs is geweest! Wij hebben contact met Delta de netwerkbeheerder, en niet met Delta de internetprovider waarvan je het nummer kan vinden. De netwerkbeheerder hebben wij op woensdag 17 juli om 15:25 geïnformeerd en met klem verzocht om een monteur naar jouw adres te sturen, alleen heeft Delta hier nog niet op geantwoord. Wij hameren er bij hen om dat er snel een oplossing moet komen. Ook ik zal ervoor zorgen dat er extra druk op Delta wordt geplaatst.

We doen er alles aan om Delta je zo snel mogelijk te laten contacteren, wij laten het hier niet bij zitten!

Reputatie 7
Badge +15

@koos zwanink 

Volgens mij zien zij wel dat de glasvezelaansluiting geplaatst is en dat hij gereed is voor gebruik maar ze kijken misschien niet of er een probleem is.

dat denk ook, maar probeer het ze maar eens aan het verstand te brengen 

Hoi @koos zwanink, goed dat je aan de bel trekt en sorry dat er nog geen monteur van Delta bij je langs is geweest! Wij hebben contact met Delta de netwerkbeheerder, en niet met Delta de internetprovider waarvan je het nummer kan vinden. De netwerkbeheerder hebben wij op woensdag 17 juli om 15:25 geïnformeerd en met klem verzocht om een monteur naar jouw adres te sturen, alleen heeft Delta hier nog niet op geantwoord. Wij hameren er bij hen om dat er snel een oplossing moet komen. Ook ik zal ervoor zorgen dat er extra druk op Delta wordt geplaatst.

We doen er alles aan om Delta je zo snel mogelijk te laten contacteren, wij laten het hier niet bij zitten!

ik hoop dat het jullie op korte termijn lukt , groetjes Koos

Ik wacht nu 8 dagen op een monteur , ik vraag me af of ze bij delta wel monteurs hebben .

Ik wacht nu 8 dagen op een monteur , ik vraag me af of ze bij delta wel monteurs hebben .

Is er al nieuws

Ik wacht nu 8 dagen op een monteur , ik vraag me af of ze bij delta wel monteurs hebben .

Is er al nieuws

er is een monteur geweest van volker stevin , na wat metingen blijkt de glasvezel kabel defect   maandagochtend wordt hij opgegraven

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat ze de oorzaak gevonden hebben @koos zwanink. Kan je ons op de hoogte houden van de situatie? Hopelijk kunnen ze het maandagochtend al oplossen! 

je hoort er maandag van

groeten koos

Vandaag is eindelijk de glasvezel gerepareerd door volker stevin , na 10 dagen zonder tv dacht ik morgen tv kijken , maar niets is minder waar , guidion heeft pas 5 augustus tijd om aan te sluiten , weer een week zonder tv en olympische spelen ,, bedankt odido ,guidion en delta !!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @koos zwanink, fijn om te horen dat ze de kabel hebben kunnen maken! Het is inderdaad wat drukker bij Guidion door de vakantie periode. Mijn excuses voor het ongemak. Beschik je over een Odido of Ben® abonnement? Dan kan ik je tot die tijd voorzien van een unlimited vouchercode voor onbeperkt toegang tot ons 4g netwerk.

Reageer