Skip to main content

Beste,

Ik kreeg vandaag (12 sept 2024) een SMSje met het volgende bericht:

Hallo,

Morgen komt de monteur langs voor de installatie van Odido voor Internet + TV. OM te voorkomen dat je tijdelijk geen internet hebt, sturen we je per e-mail een voucher voor mobiel internet.

Tot snel, Odido

Ik heb een paar dagen daarvoor (op 10 sept) inderdaad een verhuizing doorgegeven, maar met de verhuisdatum op 11 okt 2024. Zo staat dat ook in de email die naar mij is verstuurd. Voor de rest heb ik geen informatie over het plannen van een afspraak gekregen, dus ik weet niet waar dit vandaan komt en of er mensen voor mijn deur komen of bij het nieuwe adres komen (waarvan ik nog niet eens de sleutel heb!).

In Mijn Odido staat de verhuizing nog steeds als ‘In behandeling’ dus ik ben in de war wat er nu gaande is. Ik ben erg benieuwd naar hoe het nu in elkaar zit.

Hi @nl_lidmaatschap.choice229, ik snap je verwarring. Sorry! Ik heb meteen meegekeken en moet zeggen dat ik ook even onder de kin heb moeten krabben. Ik zie hier geen afspraak en inderdaad een wensdatum voor in oktober. Is deze SMS gestuurd bij het 06-nummer dat bij ons bekend is en op jouw contract staat? Ik ben ook benieuwd of je de beloofde e-mail hebt gekregen, zoals in de SMS aangegeven. Ik zie beide (de SMS en de e-mail) namelijk niet terug in mijn systeem. Ik hoor het graag!

Bedankt voor de reactie. De SMS is inderdaad verstuurd naar het 06-nummer dat bij jullie bekend is. Ik heb verder geen emails ontvangen, naast de bevestiging van de verhuisdatum op 10 september. Het enige wat ik opeens ontving is die SMS gisterenavond (12 sept).

Hoi @nl_lidmaatschap.choice229, zou je een screenshot van deze sms willen delen? Ik ben benieuwd of dit niet van de netwerkbeheerder is! Groetjes, Ishana

Overigens is er, naar mijn weten, niemand geweest gisteren. Ik heb niks gehoord of ze toevallig bij het nieuwe adres zijn geweest, dus ik ga er vanuit dat dat ook niet is gebeurd. Dus het enige informatie wat ik heb gekregen tot zover is die ene sms van 12 september.

Hoi @nl_lidmaatschap.choice229, goed dat je dit aangeeft! Ik zie hier ook niks over terug in ons systeem. Je kunt het negeren voor nu. Ik wens je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer