Tot vanmiddag had ik nog werkend glasvezelinternet van KPN, dat werd afgesloten om 14.00. Tegen vieren kwam de monteur langs om T-Mobile glasvezelinternet aan te sluiten, maar de monteur van Guidion vertelde dat de internetlijn het niet doet (en dus tv en telefoon) ook niet. Nu moet ik nog een dag thuisblijven om... ja, waarom eigenlijk? Volgens de monteur hoeft er niemand meer langs te komen. Ik mag dus een dag thuisblijven, en zit dan ook nog zonder internet en kan dan praktisch geen werk verrichten. Of ik moet net als vandaag nog meer mobiele data aanschaffen.
Ik heb deze verbinding meer dan 2 maanden geleden aangevraagd. Hoe kan het dat dan op de afgesproken dag wel het schakelaartje van KPN internet uitgezet wordt, maar het schakelaartje voor T-Mobile niet op aan?
Alles heeft jaren gewerkt, de infrastructuur ligt er, de monteur was binnen enkele minuten klaar, en dan werkt het toch niet.
Geen goed begin, en ik hoop dat jullie de verantwoordelijken hiervoor op hun lazer kunnen geven!