Skip to main content

Ik woon het grootste gedeelte van het jaar in het buitenland en ben gisteren weer in NL aangekomen. Voor de derde keer doet mijn Iphone 7 het weer niet dus ik weer naar de Tmobile winkel in Heerlen (Saroleastraat). Het probleem is dat ik geen verbinding kan krijgen met een netwerk en de telefoon als melding “geen service” geeft. Twee medewerkers van de winkel hebben geprobeerd maar konden niets voor me doen. Even voor de duidelijkheid; ik heb een zakelijk abonnement en heb de telefoon ook bij Tmobile aangeschaft. Ik krijg van de bijzonder onvriendelijke medewerker het antwoord: daar kunnen we niks aan doen, aan onze sim kaart ligt het niet. Thuis maar proberen alles van de telefoon te verwijderen, wellicht doet hij het dan wel. Wat een waardeloos antwoord, ik ben klant bij jullie en wordt zo weer met een niet werkende telefoon weggestuurd zonder fatsoenlijke oplossing. Ga vandaag nog mijn zakelijke abonnementen bij Tmobile opzeggen want ik denk dat ik elders wel een fatsoenlijke service kan krijgen. 

P.S. in het verleden werd deze klacht wel door een vriendelijke medewerker opgelost dus het kan schijnbaar wel……

Kees Groenendijk

Hi Kees,

Ik snap dat dit lastig kan zijn en altijd een goed werkende telefoon wilt hebben! Heb je zelf al een kruistest geprobeerd? Om er zeker van te zijn dat het echt niet aan je simkaart ligt kun je jouw simkaart in een ander toestel testen en andersom. Voordat we verdere stappen nemen wil ik je ook graag vragen om eens een fabrieksreset te doen. Door te gaan naar: instellingen > Algemeen > stel opnieuw in  > herstel alle instellingen en dit bevestigen. Tik nog een keer op alle instellingen en jouw iPhone wordt opnieuw opgestart, vervolgens kies je voor wis alle inhoud en instellingen > wis iPhone. Houd er rekening mee dat dit enkele minuten kan duren. Voordat je dit gaat doen maak je dan wel even een backup van je iPhone, zo raken er geen gegevens verloren.  Alles geprobeerd, maar nog steeds geen verbetering? Dan kan je overwegen op je toestel op te sturen voor een onderzoek. 

Vanaf de dag dat je het toestel krijgt, heb je recht op 24 maanden fabrieksgarantie. Je kunt je toestel via ons aanmelden voor een reparatie, alles hierover lees je op onze website. Nadat je jouw toestel hebt opgestuurd, wordt deze grondig onderzocht en wordt er alles aan gedaan om het defect te verhelpen. Wanneer je toestel in het erkende reparatiecentrum is aangekomen gaan de specialisten kijken wat het defect is en hoe het defect is ontstaan. Is er daadwerkelijk een defect dat valt onder de garantie zal je toestel kosteloos worden gerepareerd. Zo niet, kan je er zelf voor kiezen om je toestel tegen deze kosten te laten repareren. Je kunt er ook voor kiezen om afstand te doen van het toestel maar dat is wellicht wat overdreven!😉 Je kunt jouw toestel gerepareerd laten terugsturen, dit tegen eenmalige onderzoekskosten van €36,30.

Laat je even weten of dit iets is voor jou? Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen!


Ik ben al weken bezig 4 weken om precies te zijn voor een nieuwe router die door monteur is bevestigd dat deze kapot is en er een nieuwe moet komen. Alleen gebeurt er maar weinig de ene medewerker zegt dat hij gereed is voor post de andere zegt dat er eerst een specialist moet komen. Nou eindelijk komt de specialist en die vraag aan mij waar de nieuwe router is??? 
 

bel ik tmobile weer op voor de 80ste x en weer een medewerker die zeg jij krijg geen nieuwe router terwijl alles op de mail staat uiteindelijk 

HEB IK NOG NIKS BEREIKT 

 

WIE GAAT HIER WAT AAN DOEN 


Hoi @V.batman, bedankt voor je bericht op onze Community. Ik zeg gelijk sorry voor het wachten op het nieuwe modem. Je hebt gelijk: ons distributiecentrum heeft last van een vertraging. Mijn collega's werken al een poos ontzettend hard om de achterstand weg te werken. Geen zorgen, ik heb meteen naar jouw dossier gekeken. Ik ben keihard aan de slag gegaan en gelukkig mag ik gelijk goed nieuws delen! Samen met onze backoffice hebben we het modem via een andere weg kunnen verzenden. Binnen 6 werkdagen zal het modem bij jou aankomen. Ik heb er ook gelijk voor gezorgd dat je een nieuwe afspraak met Guidion in kan plannen. Deze afspraak kan je ergens volgende week inplannen, omdat we er dan zeker van zijn dat het modem jouw bereikt heeft. Dit keer komt het helemaal goed!

Van PostNL ontvang je nog een trackinglink zodra het pakket in hun handen is. Zo kan je de zending gemakkelijk volgen. Bedankt voor het geduld wat je tot nu toe gehad hebt, dat waardeer ik. Gelukkig trek ik het snel recht voor je! 


komt bekend voor 4 weken wachten is bij T-mobile blijkbaar normaal


Hoi @Ed Kwint, ik begrijp dat het frustrerend is wanneer je langer wacht en we gaan er alles aan doen om jouw wachttijd in te korten. Het is echter niet de bedoeling om oudere topics te bumpen zonder dat je er een vraag in stelt. Bovendien heb je reeds een eigen topic aangemaakt waarin je om hulp vraagt. 

Ik wil je vragen om de huisregels te volgen, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Dankjewel voor je medewerking en ik spreek je in jouw eigen topic


T-mobile komt keer op keer gemaakte afspraken niet na ook nu ook weer op op 8 september heb ik weer gebeld de medewerkster belooft mij dat ze er voor zou zorgen dat ik het zeker deze week binnen zou krijgen wederom een loze belofte


Reageer