Ik ben naar gewezen van Trustpilot door een colega van jullie en dit is mijn verhaal zoals ik heb geschreven in Trustpilot:
Ik had een Ziggo/Vodafone abonnement, maar omdat ik glasvezelinternet wilde, besloot ik over te stappen naar Odido voor zowel internet als telefoon. Odido beloofde mij dat ik kort na 10 mei glasvezelinternet zou hebben. Om korting te krijgen op beide abonnementen, kocht ik ook 2 simkaarten en 1 toestel. Een jaar hiervoor ontving ik de glasvezeldoos, dus verwachtte ik een soepel overstapproces.
De 10e mei, juni en juli zijn gepasseerd en ik betaal een hoge prijs voor Ziggo (omdat ik de korting niet meer krijg) en een hoge prijs voor Odido omdat ik een toestel heb gekocht. Los van de slechte klantenservice en het feit dat ik met 3 verschillende aannemers moest bellen om te weten wanneer ik glasvezelinternet zou krijgen, hoor ik nu dat de onderaannemer van Odido pas na 15 augustus zal beginnen met de aanleg van mijn glasvezel, waardoor ze niet kunnen bepalen wanneer ik precies glasvezelinternet zal hebben.
Dit is de slechtste internet- en telefoonprovider in het hele land. Nooit meer Odido voor mij. Helaas zit ik nu vast aan een telefoonabonnement bij hen voor een jaar, maar daarna ga ik zeker terug naar Vodafone.