Beste T-Mobile,
Ik heb enige tijd geleden een klacht ingediend over de installatie van glasvezel in mijn voortuin. Tot op heden heb ik nog geen reactie van jullie ontvangen. Ik wil mijn klacht nogmaals onder jullie aandacht breng via deze weg.
Hoewel de installatie zelf goed verliep, ben ik niet tevreden met de afwikkeling achteraf. Zo zijn de tegels in de voortuin door de monteurs niet meer recht, maar scheef achtergelaten. Dit is niet alleen een lelijk gezicht, maar ook gevaarlijk. Ze steken uit en zijn niet op dezelfde hoogte waardoor er struikelgevaar ontstaat.
Wat mij het meest stoort, is dat de monteurs zonder iets te zeggen zijn vertrokken.
Om dit probleem op te lossen, eis ik dat u de tegels repareert. Als dit niet gebeurt, zal ik genoodzaakt zijn om een hovenier in te huren om alles in orde te maken. Ik verwacht dat u in dat geval de kosten vergoedt.
Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en zo snel mogelijk contact met mij opneemt om te bespreken hoe dit op te lossen.