Beste community,
Sinds juni 2023 probeer ik al over te stappen naar Odido Thuis (destijds nog T-Mobile thuis). De glasvezel lijn is aangelegd, en ik heb al meerdere malen van Odido nummers gekregen van zowel VW (VolkerWessels) als Gideon, die mij weer terugsturen naar Odido omdat ze niets voor mij kunnen doen.
Na de zoveelste keer bellen met Odido, werd ik in februari opeens gebeld om een monteur langs te laten sturen, door een bedrijf dat voor VW werkt. De monteur is op 1 maart 2024 langsgekomen om een meting te doen. De meting is gedaan en alles was in orde. Ik heb toen gewacht en contact opgenomen met Odido omdat ik zelf geen bericht kreeg, omdat er een installatiemonteur ingepland moet worden om de installatie af te maken, de dame aan de telefoon heeft toen gebeld met VW, die aangeven dat ze het nu ‘met spoed’ gaan aanpakken, en dat de meting nooit is doorgevoerd, terwijl de meting dus op 1 maart 2024 gedaan is.
Het is voor mij frustrerend om te ervaren als oud werknemer van T-Mobile, hoe letterlijk iedere werknemer van Odido die ik tot nu toe gesproken heb mij of afwimpelt door mij zelf maar te laten bellen met VW en Gideon (ondanks dat ik aangeef dat die mij weigeren te helpen), zeggen dat ik moet wachten (op iets wat niet komt, waardoor ik na x weken/maanden toch weer zelf moet bellen), mijn nummer noteren met de belofte dat ik word teruggebeld (wat natuurlijk niet gebeurt), of doodleuk wegdrukt (lineflushing ¯\_(ツ)_/¯ ), maar ik nog geen een keer een medewerker tref die zegt ‘Goh beste klant, dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik escaleer de case zodat dit wordt opgelost voor u, want dit had nooit zo mogen lopen’.
Net gesproken met Brenda van de Odido Thuis klantenservice, en ook daar initieel het bericht gekregen dat ik zelf maar kon bellen met VW (omdat zij aangaven dat de meting er niet instond), maar na aangegeven te hebben dat ik dit klantonvriendelijk vond en ik niet weet waar ik aan toe ben, toch alsnog belde met VW.
Nu, na ruim 35 minuten in de wacht te staan omdat zij zelf in de wacht stond bij VW, en een gesprek van in totaal 45 minuten, wordt de verbinding verbroken, en wordt er ook niet teruggebeld.
Ik heb geen idee waar ik nu op moet wachten, wat ik zou moeten doen, en waarom niemand van Odido mij hiermee lijkt te kunnen helpen.
Bizar.