Goedenavond,
13-09-2023 abonnement afgesloten. Vervolgens kon (het verschrikkelijkste bedrijf ooit) Guidion 25-09-2023 de aansluiting komen plaatsen. Prima, we zouden namelijk pas overgaan in het weekend (vandaag, 30-09-2023).
Eindstand; een aansluiting door Guidion waar gemeld wordt dat er een succesvolle installatie verricht is terwijl dit niet het geval is. Guidion stuurt mij naar Odido met de boodschap dat KPN/Reggefiber de lijn moet controleren. Odido stuur mij weer terug naar Guidion want zij moeten de installatie afronden.
Ik heb gister ik denk in totaal wel 2,5u aan de telefoon gezeten, of het nu Guidion of Odido was.
Laatste status die ik mee heb gekregen van Odido is dat ze een taak gingen aanmaken voor de technische dienst en dat 3 dagen kon duren. Het lijkt mij dat je een nieuwe klant met een niet werkende aansluiting niet 3 dagen laat wachten..
Ben ik nu weer de dupe geworden van goedkoop is duurkoop?
Wie kan mij helpen?
Bevindingen:
ONT gaf eerst alle lampjes groen, nu zijn opeens de FIBER lampjes uit. Wereldbol op de modem is natuurlijk nog steeds rood.
Resets al doorlopen.