23 november jl. zou Guidion komen om de overstap van KPN glas naar TM glas te realiseren.
Guidion kwam niet, KPN sloot mij wel al af van hun verbinding. Uiteindelijk kon Guidion donderdag 26 november pas komen. Volgens de monteur kwam er "geen licht” binnen en had KPN volgens hem de boel verkeerd gepatcht. “Maar het is nog vroeg en ik meld dit nu door en KPN lost dit vaak binnen 3 uur op”. (Hij was er 10.15 ongeveer).
Uiteraard was dat niet het geval. KPN zou mij bellen volgens hem. Dat is niet gebeurd.
Als ik TM bel krijg ik steeds andere verhalen. Er wordt vooral veel verwezen naar een backoffice die 3-5 werkdagen nodig heeft om dat verzoek te verwerken (we hebben het hier over het doorgeven aan KPN van het probleem!) en dan nog een paar dagen voor de oplossing.
Ene Koen van de helpdesk zou mij nog terugbellen. Is niet gebeurd. Vandaag weer gebeld - nu met Shunesa. Zij kon ook niets meer doen, mij niet doorverbinden en ook niet die afdeling bellen om dit snel op te lossen.
Ik schrik me dood van alle topics hier over dit soort issues en bijvoorbeeld dit: https://www.klacht.nl/t-mobile/klacht/al-3-weken-geen-internet-met-overstap/ (ik woon ook in Ypenburg).
Als nieuwe klant hoop ik dat ik welkom ben en dat ik niet van kastje naar de muur wordt gestuurd.
Kan iemand hier iets aan doen en contact met mij opnemen?