Skip to main content

service verhuizing. bestaande klant


Goeiedag, hierbij een bericht vanuit ons aangezien we geschrokken zijn hoe we na 4/5 jaar bij jullie aangesloten zitten hoe je word geholpen vanuit de telefoon, en er geen email is.

 wij hebben destijds verhuizing doorgegeven naar esdoorn 4 -meppel

Waar wij door jullie niet geholpen worden om onze mail te behandelen waar in staat : De definitieve datum waarop onze netwerkpartner de glasvezelaansluiting in je huis gaat plaatsen is nog niet bekend. We verwachten je op 13-06-2025 te kunnen laten weten wanneer de glasvezelaansluiting wordt geplaatst.

 

Hoe zou dit kunnen als nieuwe klanten in onze staat staan gepland voor 30 maart - 10 april..  zoals ook in de foto je het ziet. 

 

Wij belden hier over en niemand weet wat en word je 3x doorverwezen tot niks.

 

Wij staan nu op het punt om over te stappen aangezien kpn ons met 1 telefoontje wou helpen. En dit binnen 1-2 weken aangesloten zal worden 

 

Ik zie graag te hoor op

Deze mail.  Een 5 g box zal oo korte termijn kunnne maar wij werken thuis met UTP dus vandaar hebben wij internet nodig 

 

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Hallo ​@jornylemstra 

De datum die Odido naar jou communiceert is een verwachte datum. KPN plaatst de aansluiting (ook zonder abonnement) als je daarvoor toestemming hebt gegeven. Kijk ook eens wat er op de website van KPNnetwerkNL staat want wat daar staat dat zou moeten kloppen.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 19 maart 2025

Hallo ​@jornylemstra 

De datum die Odido naar jou communiceert is een verwachte datum. KPN plaatst de aansluiting (ook zonder abonnement) als je daarvoor toestemming hebt gegeven. Kijk ook eens wat er op de website van KPNnetwerkNL staat want wat daar staat dat zou moeten kloppen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@jornylemstra 

De datum die Odido naar jou communiceert is een verwachte datum. KPN plaatst de aansluiting (ook zonder abonnement) als je daarvoor toestemming hebt gegeven. Kijk ook eens wat er op de website van KPNnetwerkNL staat want wat daar staat dat zou moeten kloppen.

Oke zal ik is even doen.  Bedankt


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@jornylemstra 

De datum die Odido naar jou communiceert is een verwachte datum. KPN plaatst de aansluiting (ook zonder abonnement) als je daarvoor toestemming hebt gegeven. Kijk ook eens wat er op de website van KPNnetwerkNL staat want wat daar staat dat zou moeten kloppen.

Inmidsels gedaan. En gebeld met kpn wat ik hier uit pikte was als puntje bij paaltje dat kpn eerst zal aansluiten en daarna de rest,  maar een tijd van 3 maand wonen met geen utp internet lijkt me sterk lang … als een kpn bewoner 30 maart het wel al heeft


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 maart 2025

Inmiddels opgelost!


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8704 reacties
  • 21 maart 2025

Hoi ​@jornylemstra ,

Vertel,  wat is er hierna gebeurd?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen