Skip to main content

Ruim een jaar in de wacht ondertussen

  • 10 July 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Mei 2023 glasvezel besteld, vrij snel ook de aansluiting tot in mijn huis, 2x een modem ontvangen met de brief “het is bijna zover”, maar punt 4 van jullie stappenplan bestaat niet meer lijkt het wel.

 

Was aanleg glasvezel in Tegelen een grap? Of kan ik toch iets verwachten. Guideon verwijst naar Odido overigens.

 

Groeten,

Theo

 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! 🙋🏽 @Turboteetje 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet langer wil wachten op Glasvezel en hier graag gebruik van wil maken. Ik zoek graag voor je uit wanneer dit mogelijk wordt! 

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan jouw community profiel? Dan ga ik direct voor je op onderzoek uit! 

Thx, toegevoegd

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Turboteetje, super bedankt! Ik zie hier dat Open Dutch Fiber de oplevering op pauze heeft moeten zetten. Er speelt iets met de poort in de wijkcentrale waar jij op aangesloten moet worden. Hierdoor kunnen ze de lijn niet activeren. Wij moeten eigenlijk wachten tot Open Dutch Fiber dit heeft opgelost. Ik heb voor de zekerheid een onderzoek gestart bij onze Fiber afdeling. Dit kan echter wel even duren. Als je wilt, kun je altijd Open Dutch Fiber zelf vragen hoe het ervoor staat: 088-1633633 Dat kan nooit kwaad!

Weet dat wij meteen aan de slag gaan wanneer je lijn beschikbaar is. Wij zijn dan aan de beurt!

Reageer