Skip to main content

De titel zegt al genoeg. Ik ben het ZAT! 
in november mijn verhuizing doorgegeven, 12 december zou ik internet krijgen. 
Na tientallen telefoontjes, doorgestuurde telefoonnummers van aannemers en alle andere smoesjes en uitstelgedrag waar ik maar aan moest geloven, tot op heden nog steeds niks gebeurd! 
krijg ik van jullie gister een email dat het weer augustus-september gaat worden. 
De hele flat zit al met ‘glasvezelaansluiting’ 

GEEN TV & GEEN INTERNET. 

paar maanden terug van jullie een compensatie gekregen voor unlimited internet, wat ik overigens al had. Nou dat duurde ook tot dezelfde dag, want dan zat er geen Netflix en Videoland meer bij. 
Al met al, troep! 

contact gehad met Ernst, ‘begreep de situatie en heeft mij ook een compensatie toegezegd wat het wachten waard zou zijn’, die al een terugbelverzoek heeft ontvangen en niks meer laat horen. 

hierbij verwacht ik ook DEZE WEEK nog een oplossing + compensatie. 
wat jullie doen is belachelijk en kijk jullie belgeschiedenis maar na + de opgenomen gesprekken, ieder van jullie heeft mij aan de telefoon bullshit verteld of doen geloven. 

Hi @MelodyF, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zie dat je hiervoor ook al met de klantenservice gebeld hebt vandaag en dat er wordt gekeken naar een oplossing. Ook wordt er gekeken naar een passende compensatie. Ik wacht mijn collega af wat er uit gaat komen, wil je mij hiervan op de hoogte houden?  

Reageer