Beste T-mobile
Vanwege de aantrekkelijke kosten overgestapt van KPN naar T-mobile.
Voor dinsdag 27 december
Met overstap service overgestapt. T-Mobile regelt alles volgens telefonisch verkoper
Om 23:50 gaat het internet al eraf. Fout doorgegeven aan KPN.
Woensdag 28 december
Monteur van Gidion komt langs. Installeert apparatuur en krijgt het rode wereldbolletje. Geen internet. Vervangt in gesprek met T-mobile technische dienst opnieuw de mediaconverter van Huwau. Mocht niet baten. Monteur gaf mij tussen neus en lippen al aan dat hij wist dat dit probleem hiermee niet opgelost werd, maar voerde het toch uit in opdracht van T-mobile. In de tussentijd vindt ik allemaal vergelijkbare situaties op internet waarbij de monteur het moet oplossen. Dit meld ik direct aan de monteur, hij zegt dat we eerst een dag wachten.
In de avond contact met T-mobile, KPN moet de verbinding in de wijkcentrale nog omzetten. Ik bel KPN en vraag waarom dit niet gelijk geregeld is. KPN kijkt het na, maar zegt wel dat ze het waarschijnlijk al hebben gedaan.
Gidion monteur heeft een OSM melding gemaakt.
Donderdag 29 december
Geen internet. Niet gebeld door T-mobile. Gebeld naar T-mobile, lukt helaas vandaag niet. Krijg wel een unlimited internet voucher op mijn telefoon maar dat is bij ons thuis niet werkbaar. Internet gefixt en komt morgen in orde.
Vrijdag 30 december
Geen internet. Gebeld naar T-mobile. Gaat niet meer lukken vandaag. Morgen waarschijnlijk ook niet i.v.m. oudejaarsdag. Wordt maandag.
Maandag 2 januari
Geen internet
Dinsdag 3 januari
Geen internet. Met KPN gebeld. KPN zoekt het uit en zegt 28 december de wijkcentrale al omgezet te hebben. Oftewel probleem heeft altijd bij T-mobile gelegen.
Ik bel T-mobile. Leg het verhaal volledig uit, voor de zoveelste keer. We gaan de standaard procedures door (modem uit en aan enzovoort). Uiteraard wist ik dat dit niet ging helpen. Melding is doorgezet naar de techniche dienst.
Waarom nu pas? is een week terug toch al gebeurd? (na al dat contact)
Woensdag 4 januari
Ik ga hopelijk om 14:00 teruggebeld worden met de klantenservice en technische dienst en '’hopelijk heeft de technische dienst het tegen die tijd opgelost'’
Wat gaat hier mis? en hoe kunnen we ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk internet heb?
Dit alles kost onwijs veel tijd, en ik vraag mij af waarom ik nou precies overgestapt ben.
Enige twee voordelen tot nu toe. Monteur van Gidion was op tijd en de medewerkers aan de telefoon zijn aardig en nemen de tijd.
Graag antwoord en terugkoppeling.
Alvast bedankt.
Gr,
Dave