Skip to main content

Ik ben naar Ridderkerk verhuisd. Ik heb dus nog geen actieve internetverbinding. Op 3 April 2023 deed ik de aanvraag voor Glasvezel op mijn huisadres. Het is inmiddels 9-5-2023 en wacht nog op een telefoontje om te schouwen / de glasvezel kabel naar binnen te schieten.

Volgens T-Mobile moest ik zelf bellen met Open Dutch Fiber. Ik hen gebeld en ze kunnen niet kijken in de agenda of een afspraak maken. 

Toch wel vervelend want ik heb een eigen webshop… Moet ik nu T mobile laten vallen en een koperen verbinding nemen? Die leveren aanstaande vrijdag al!

Hoelang moet ik nog wachten op een belletje van de kabel schietende partij?!
 

Hi @Motomeuk, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je hebt besloten om het abonnement op te zeggen, jammer! Ik wens je heel veel succes bij je toekomstige provider. 


Reageer